گوشی هواوی میت 40 پرو

گوشی هواوی میت 40 پرو با قیمت 1200 یورو در آمازون آلمان دیده شد

گوشی هواوی میت 40 پرو در صفحه‌ای از شعبه آلمانی فروشگاه آمازون دیده شد و به اطلاعاتی مانند قیمت، تاریخ عرضه و مشخصات آن دست پیدا کردیم.

شعبه آلمان فروشگاه اینترنتی آمازون، دیروز، یعنی یک روز قبل از معرفی رسمی گوشی های سری هواوی میت 40، به طور اتفاقی صفحه خرده‌فروشی مدل میت 40 پرو – Huawei Mate 40 Pro را منتشر کرد و به این ترتیب قیمت این گوشی و تاریخ عرضه رسمی آن نیز مشخص شد. گوشی پرچمدار جدید سری میت هواوی با قیمت 1200 یورو از تاریخ 9 نوامبر 2020 یعنی 19 آبان 99 به صورت رسمی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. قبل از این که آمازون این صفحه را حذف کند، افشاگران حوزه موبایل از آن عکس گرفتند و این گونه قیمت و زمان عرضه گوشی هواوی میت 40 پرو افشا شد.

گوشی هواوی میت 40 پرو

این عکس از صفحه رسمی آمازون آلمان گرفته شده و توسط یک فروشگاه خرده فروشی ثالث منتشر نشده است؛ بنابراین این یک لیست جعلی برای تحریک اوضاع نیست و باید به درست بودن آن اطمینان داشته باشیم. البته در این صفحه تصویری از گوشی میت 30 پرو سال گذشته قرار داده شده و هنوز خبری از تصویر رسمی مدل جدید این گوشی نیست.

مشخصات گوشی هواوی میت 40 پرو

طبق اطلاعات به دست آمده، هواوی میت 40 پرو به باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده و به وسیله شارژر 66 واتی از طریق درگاه یو اس بی C یا شارژ بی سیم 50 واتی شارژ می‌شود. برای مقایسه باید بگوییم که مدل سال گذشته یعنی هواوی میت 30 پرو از شارژر سیمی 40 واتی و شارژ بی سیم 27 واتی برخوردار است.

میت 40 پرو از نمایشگر اولد 6.67 اینچی بهره می‌برد که تاکنون اشاره‌ای به نرخ تازه‌سازی تصویر آن نشده است. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی اولترا ویژن است و لنز اولترا واید یا فوق عریض نیز در بین دوربین‌های آن دیده می‌شود. برای دوربین سلفی هم از لنز 13 مگاپیکسلی استفاده شده و ظاهرا خبری از دوربین بزرگنمایی در این گوشی نیست.

با توجه به اطلاعات آمازون، هواوی میت 40 پرو در اروپا با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی به همراه رابط کاربری EMUI 11 مبتنی بر اندروید 10 و بدون سرویس‌های گوگل عرضه خواهد شد. گوشی های سری هواوی میت 40 امروز بعد از ظهر به صورت رسمی معرفی می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*