اپلیکیشن تست سرعت اینترنت هواوی

هواوی یک اپلیکیشن تست سرعت اینترنت منتشر کرد

اپلیکیشن تست سرعت اینترنت هواوی با نام One-click Speed ​​Test برای اندازه‌گیری سرعت شبکه، سرعت روتر و عملکردهای دیگر کاربرد دارد.

هواوی برای نجات کسب و کار گوشی های هوشمند خود تقلا می‌کند. فشارهای اعمال شده از سوی دولت آمریکا، تاثیر زیادی روی تجارت آن گذاشته؛ اما این کمپانی هنوز تسلیم نشده است. مثلا همین حالا، گوشی های سری میت 40 در آستانه رونمایی هستند و چند گجت دیگر هم در این مراسم معرفی می‌شوند. اما علاوه بر این محصولات سخت افزاری، هواوی یک اپلیکیشن تست سرعت اینترنت را هم در چین منتشر کرده است.

اپلیکیشن تست سرعت اینترنت هواوی

اپ One-click Speed ​​Test جلوه‌های بصری تازه‌ای دارد و از آن استایل همیشگی «نشانگر و داشبورد» که معمولا می‌بینیم، فاصله گرفته است. در ضمن، گزینه‌ای هم دارد که فقط با یک کلیک، اشکالات شبکه را شناسایی و در حل سریع‌تر مشکل، کمک می‌کند.

از اسکرین شات‌ و اطلاعات منتشر شده توسط هواوی، به نظر می‌رسد که این یک اپِ بدون تبلیغات است؛ موضوعی که می‌تواند در بهبود تجریه کاربری موثر باشد.

اپلیکیشن تست سرعت اینترنت هواوی

ممنوعیت فناوری 5G هواوی در سوئد

خبر دیگری که به هواوی مربوط می‌شود، ممنوعیت فناوری 5G این شرکت در سوئد است. این ممنوعیت، شامل دیگر کمپانی چینی، ZTE هم می‌شود و از ماه آینده میلادی، اجرایی خواهد شد. ناگفته نماند که سوئد موطن یکی از رقبای اصلی هواوی در عرصه 5G، یعنی Ericsson است.

متحدان ایالات متحده در اروپا، پیش‌تر هم محدودیت‌هایی را علیه شرکت‌های چینی فعال در زمینه شبکه 5G اعمال کرده بودند. مثلا می‌توانیم از دولت انگلستان مثال بزنیم که اواسط امسال، مشارکت هواوی در توسعه‌ی زیرساخت‌های 5G این کشور را ممنوع کرد.

تداوم حضور در کره جنوبی

در سوی مقابل، یکی از دیپلمات‌های کره جنوبی گفته است که این کشور قصد ندارد هیچ محدودیتی را علیه شرکت خاصی اعمال کند. ظاهرا مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا به دلیل ریسک‌های امنیتی، کره جنوبی را از خرید تجهیزات 5G هواوی و سایر شرکت‌های چینی بر حذر داشته است.

مقام کره‌ای اما می‌گوید انتخاب فناوری و تجهیزات مورد نیاز، بر عهده‌ی شرکت‌های مخابراتی این کشور است و دولت در کار آن‌ها دخالت نخواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*