ساعت هوشمند پورشه دیزاین جی تی 2

هواوی از ساعت هوشمند پورشه دیزاین جی تی 2 ، هدفون FreeBuds Studio و عینک هوشمندش رونمایی کرد

هواوی در مراسم امروز خود از ساعت هوشمند پورشه دیزاین جی تی 2 در کنار هدفون FreeBuds Studio و عینک هوشمند EyeWear II پرده برداشت.

کمپانی هواوی علی رغم تمامی تحریم‌ها و مشکلات جدی پیش رو همچنان پابرجا بوده و امروز دست به برگزاری مراسم مجازی خود جهت معرفی محصولات جدیدش زده است. در خلال این مراسم از ساعت هوشمند پورشه دیزاین جی تی 2 – Porsche Design GT 2 رونمایی شد و شاهد معرفی اولین هدفون رو گوشی چینی‌ها به نام FreeBuds Studio نیز بودیم. همچنین عینک هوشمند EyeWear II به عنوان گجت پوشیدنی تجاری هواوی به طور رسمی معرفی شد و کاربران از سراسر دنیا می‌توانند نسبت به خرید این عینک اقدام کنند.

در ادامه به ترتیب مشخصات محصولات جدید هواوی را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم آخرین محصولات این کمپانی چینی قبل از درگیر شدن با بحران چیپست چگونه خواهند بود.

ساعت هوشمند پورشه دیزاین جی تی 2

مدل پورشه دیزاین ساعت هوشمند جی تی 2 نسخه‌ای مخصوص از ساعت هوشمند جی تی 2 پرو – GT 2 Pro خواهد بود که به واسطه همکاری نزدیک هواوی با تیم طراحی پورشه ساخته شده است. مشخصات فنی و قطعات به کار رفته در این گجت پوشیدنی دقیقا مشابه با جی تی 2 است اما بند و بدنه‌اش از جنس تیتانیوم بوده که ظاهری خاص و زیبا به آن می‌بخشد. همچنین واچ فیس اختصاصی و زیبایی نیز برای ساعت هوشمند پورشه دیزاین جی تی 2 طراحی شده تا علاقه‌مندان به طراحی‌های منحصربه‌فرد را مجذوب خود کند.

ساعت هوشمند پورشه دیزاین جی تی 2

ساعت هوشمند جدید هواوی مجهز به نمایشگر 1.39 اینچی از نوع AMOLED شده که رزولوشنی برابر با 454×454 پیکسل دارد. 4 گیگابایت رم در کنار بلوتوث نسخه 5.1، مانیتور ضربان قلب آنی، مانیتور میزان اشباع اکسیژن خون و عمر باتری 14 روزه از جمله ویژگی‌های برجسته این گجت برشمرده می‌شوند. یکی از امکانات جالب محصول هواوی حالت بازی گلف بوده که می‌تواند حرکات دست کاربر و حالت بدنی او را تحلیل کرده و توصیه‌هایی برای بهتر بازی کردن ارائه کند. بیش از 100 حالت مختلف تمرینی برای ساعت هوشمند هواوی تعریف شده و امکان بررسی کیفیت خواب و سطح استرس کاربر وجود دارد. همچنین سنسور سنجش فشار هوا درون بدنه تعبیه شده تا کاربر را از تغییر ناگهانی فشار هوا و تغییر وضعیت آب و هوایی آگاه کند.

ساعت هوشمند پورشه دیزاین جی تی 2 با قیمت 695 یورو رو اروپا به فروش خواهد رسید.

هدفون هواوی FreeBuds Studio

فری بادز استودیو اولین هدفون بلوتوثی و رو گوشی هواوی شناخته می‌شود که که با قیمت بالایش در دسته هدفون‌های پریمیوم و هم‌رده هدفون‌های سونی، بوز و سنهایزر قرار می‌گیرد. این هدفون تنها 265 گرم وزن خواهد داشت و از دسته باریک فولاد ضد زنگ 7 میلی‌متری تشکیل شده تا در عین استحکام همچنان زیبا و سبک باقی بماند. هواوی برای قسمت‌هایی که روی گوش و سر قرار می‌گیرند از مواد نرمی استفاده کرده تا کاربر با راحتی هرچه بیشتر از موسیقی‌اش لذت ببرد. صدا توسط درایور داینامیک 40 میلی‌متری، دیافراگم 4 لایه‌ای و چیپ Kirin A1 منتقل می‌شود.

ساعت هوشمند پورشه دیزاین جی تی 2

قابلیت حذف فعال نویزهای محیطی یا همان ANC به لطف دو میکروفون هیبریدی فراهم شده و صداهایی تا 40 دسیبل فیلتر می‌شوند. هواوی از شش میکروفون روی هدفونش استفاده کرده تا مکالمات کاربر با بالاترین کیفیت انجام شود. هدفون جدید هواوی می‌تواند در آن واحد به چند دیوایس متصل باشد تا در مواقع لزوم بین آن‌ها سوییچ کند. دو باتری 410 میلی‌آمپری برای این هدفون در نظر گرفته شده که می‌توانند تا 24 ساعت به پخش موسیقی بپردازند، البته در حالتی که ANC خاموش باشد. با فعال‌سازی ANC میزان شارژدهی باتری‌ها به 20 ساعت کاهش می‌یابد و به گفته چینی‌ها تنها با ده دقیقه شارژ هدفون می‌توانید تا 8 ساعت از آن  استفاده کنید. شارژ کامل هدفون حدود 70 دقیقه به درازا می‌انجامد.

هدفون هواوی FreeBuds Studio با قیمت 299 یورو در اروپا به فروش خواهد رسید.

عینک هوشمند هواوی x Gentle Monster EyeWear II

عینک هوشمند جدید هواوی در ادامه مسیر عینک هوشمند EyeWear این کمپانی معرفی شده که سال گذشته در کنار پی 30 آن را دیده بودیم. این عینک هوشمند پیش‌تر در ماه آگوست در چین معرفی شده بود اما از امروز عرضه جهانی آن آغاز شده تا کاربران در تمامی کشورها بتوانند از محصول هواوی استفاده کنند. عینک هوشمند جدید هواوی طی همکاری با برند لباس Gentle Monster طراحی شده که در کره جنوبی فعالیت می‌کند و از ظاهری باریک‌تر، سبک‌تر و جعبه جدید برخوردار شده است.

ساعت هوشمند پورشه دیزاین جی تی 2

این عینک همچنان از همان طراحی نیمه باز با دو اسپیکر برای پخش موسیقی و برقرار کردن تماس تلفنی بهره می‌برد که دیافراگم آن‌ها افزایشی 100 درصدی را تجربه کرده تا وضوح و کیفیت صدا بهبود پیدا کند. بدنه عینک نسبت به لمس حساس بوده و از این طریق می‌توانیم تماس‌های دریافتی را قبول یا رد کنیم، دستیار صوتی را صدا کرده و پخش موسیقی را کنترل کنیم. با یک بار شارژ می‌توانیم تا 5 ساعت از عینک هوشمند هواوی جهت گوش دادن به موسیقی استفاده کنیم یا تا 42 ساعت می‌تواند روشن باقی بماند.

عینک هوشمند هواوی EyeWear II در بازار اروپا 299 یورو قیمت خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*