رندرهای گلکسی اس 21 پلاس

رندرهای گلکسی اس 21 پلاس از دوربین سه‌گانه خبر می‌دهند

به تازگی رندرهای گلکسی اس 21 پلاس – +Galaxy S21 منتشر شده که علاوه بر ظاهر کلی گوشی، طراحی ماژول دوربین آن را نیز فاش می‌کند.

تقریبا همه پرچمداران نیمه دوم سال 2020 معرفی شده‌اند و از حالا اخبار به سوی پرچمداران سال آینده کمپانی‌ها خیز برمی‌دارد. گلکسی اس 21 پرچمدار آتی سامسونگ خواهد بود که احتمالا در سه مدل ساده، پلاس و اولترا معرفی می‌شود. پیش‌تر رندرهایی از اس 21 و مدل اولترای آن را دیده بودیم اما به تازگی رندرهای گلکسی اس 21 پلاس لو رفته‌اند. در این تصاویر ماژول دوربین مشابه با مدل ساده بوده و ظاهرا فقط مدل اولترا از ماژول دوربین متفاوت و خاص‌تری بهره خواهد برد.

به نظر می‌رسد لایه روی ماژول دوربین از همان فلزی باشد که فریم دستگاه را تشکیل می‌دهد. قاب شیشه‌ای پشتی و ماژول دوربین انحنای کمی داشته تا ارگونومی بهتری داشته باشد اما در قاب جلویی شاهد نمای یک دست و نمایشگر مسطحی هستیم. گفته می‌شود حاشیه‌های دور صفحه نمایش در تمامی لبه‌ها یکسان خواهد بود و تفاوتی در اندازه‌اش وجود ندارد.

بر اساس رندرهای گلکسی اس 21 پلاس این گوشی مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی همانند گلکسی اس 20 پلاس – +Galaxy S20 خواهد بود و ابعاد کلی آن 161.5×75.6×7.85 میلی‌متر است. این ابعاد شباهت زیادی به اندازه اس 20 پلاس با ابعاد 161.9×73.7×7.8 میلی‌متر داشته و اگر اس 21 پلاس را در دست بگیرید متوجه تفاوت خاصی در ابعادش نسبت به اس 20 پلاس نخواهید شد.

مهندسان کره‌ای راهی پیدا کرده‌اند تا بتوانند باتری بزرگتری را درون اس 21 پلاس بگنجانند و ظرفیت باتری این مدل را از 4500 میلی‌آمپر به 4800 میلی‌آمپر افزایش داده‌اند اما فناوری شارژ آن همچنان 25 وات خواهد بود، درست مثل اس 20 پلاس.

دوربین سلفی تغییری به خود ندیده و علی رغم اینکه انتظار داشتیم زیر نمایشگر قرار بگیرد اما با طراحی Punch Hole وسط حاشیه بالایی نمایشگر جا خوش کرده است. کناره‌های گوشی همانند اس 20 پلاس بوده و خشاب سیم‌کارت روی لبه بالایی قرار دارد، پورت USB-C و اسپیکر با صدای بلند دیوایس روی لبه پایینی و دکمه‌های پاور و تنظیم صدا روی لبه سمت راستی دیده می‌شوند.

رندرهای گلکسی اس 21 پلاس

احتمالا سامسونگ سری گلکسی اس 21 را در ماه ژانویه معرفی خواهد کرد. این در حالی است که معمولا سامسونگ پرچمدار سری اس خود را در ماه فوریه معرفی می‌کرد و بدین ترتیب شروع فروش این گوشی نیز از ماه مارس به فوریه موکول خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*