طراحی گلکسی اس 21 پلاس

طراحی گلکسی اس 21 پلاس سامسونگ چگونه خواهد بود؟

طراحی گلکسی اس 21 پلاس نسبت به قبل تفاوت‌هایی دارد. در ادامه نگاهی به ویژگی‌های ظاهری سامسونگ گلکسی +S21 در رندرهای آن می‌اندازیم.

اخیرا مجموعه‌ای از رندرها و تصاویر در رسانه‌های مختلف و شبکه های اجتماعی منتشر شد که طراحی ادعایی گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 پلاس – +Samsung Galaxy S21 را نشان می‌دادند. با فرض صحت اطلاعات به دست آمده از این تصاویر، ظاهر گوشی پرچمدار جدید سامسونگ که از آن با نام پرچمدار میانه راه یاد می‌شود، نشانه‌های مشترکی با مدل پایه گلکسی اس 21 دارد.

در واقع تشخیص تفاوت بین رندرهای جدید گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 کمی دشوار است. قرارگیری دکمه‌ها، طراحی ماژول دوربین و صفحه نمایش تقریبا یکسان هستند. طبق اطلاعات به دست آمده، گلکسی S21 و S21+ از صفحه نمایش تخت و بدون خمیدگی بهره می‌برند، در حالی که گلکسی اس 21 اولترا به عنوان بالارده‌ترین و گران‌ترین مدل این سری، تنها مدلی خواهد بود که به صفحه نمایش منحنی مجهز شده است.

طراحی متفاوت گلکسی اس 21 پلاس نسبت به پرچمداران 2020

گوشی های پرچمدار سال 2020 سامسونگ شامل مدل‌های گلکسی S20 و گلکسی نوت 20 اقدام جسورانه‌ای در مورد دوربین‌های پشتی خود کرده‌اند. این غول فناوری کره‌ای می‌خواسته تا حد ممکن سیستم دوربین گوشی های پرچمدار خود را برجسته کند و در نتیجه ما شاهد برجستگی و برآمدگی دوربین‌های پشتی این گوشی‌ها به خصوص مدل‌های گلکسی اس 20 اولترا و گلکسی نوت 20 اولترا بودیم.

به نظر می‌رسد سامسونگ با سری پرچمدار آینده خود یعنی گلکسی اس 21، حداقل تا حدودی از این فلسفه طراحی عقب‌نشینی می‌کند. دوربین‌های پشتی سری گلکسی S21 باز هم برآمدگی و برجستگی دارد، اما کمتر از قبل مشهود است. لبه‌های قاب دوربین‌های پشتی گوشی‌های این خانواده، با قاب پشتی گوشی هم تراز هستند تا تفاوت بی نقص‌تری را ایجاد کنند. این یک مسیر طراحی متفاوت است، اما نمی‌توان آن را یک مرحله طراحی تکاملی دانست. قطعا وقتی سامسونگ داستان طراحی این گوشی‌ها را فاش کند، می‌توانیم در مورد روند فکری پشت سری گلکسی اس 21 اطلاعات بیشتری را کسب کنیم.

در مورد رندرهای منتشر شده از طراحی گلکسی اس 21 پلاس ، آنها چند جزئیات فنی را افشا می‌کنند. گفته می‌شود ابعاد این گوشی 161.5 در 75.6 در 7.85 میلی‌متر بوده و در جلوی گوشی نیز نمایشگر تخت اینفینیتی O با اندازه 6.7 اینچ قرار گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*