روبل دیجیتالی

روسیه طرح استفاده آزمایشی از روبل دیجیتالی را تا پایان سال 2021 اجرا خواهد کرد

رئیس بانک مرکزی روسیه اعلام کرد این کشور قصد دارد تا پایان سال 2021 میلادی طرح استفاده آزمایشی از روبل دیجیتالی را به اجرا برساند.

الویرا نابیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه اعلام کرد بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال آینده میلادی یعنی سال 2021 طرح استفاده آزمایشی روبل دیجیتالی را آغاز خواهیم کرد. وی بر این باور است که در آینده‌ای نزدیک روبل دیجیتالی رونمایی شده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت. او افزود ما پیش از آغاز این طرح به دنبال جمع‌آوری بازخوردها از این برنامه هستیم و در همین راستا تا پایان سال 2020 این ارز دیجیتالی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و برنامه آن را آماده خواهیم کرد.

جزئیات استفاده آزمایشی از روبل دیجیتالی روسیه

رئیس بانک مرکزی روسیه در ادامه گفته‌های خود بیان کرد ما بر این باوریم که می‌بایست دوره‌ای آزمایشی برای استفاده از این ارز را میان تعداد محدودی از کاربران در نظر بگیریم تا تمامی مشکلات آن را برطرف سازیم و همچنین مشخص شود نحوه استفاده از آن چگونه است. الویرا نابیولینا در ادامه تاکید کرد ما این طرح آزمایشی را تا پایان سال 2021 به انجام خواهیم رساند و هنگامی که این پروژه به انجام برسد، قادر خواهیم بود این طرح را توسعه داده و اهداف خود را محقق سازیم. گفتنی است مدتی قبل نیز بانک مرکزی روسیه از انجام فرایند امکان‌سنجی روبل دیجیتال خبر داده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*