جریمه خودروهای شخصی

رئیس پلیس تهران از جریمه خودروهای شخصی برای سرنشینان بدون ماسک خبر داد

رئیس پلیس تهران از جریمه خودروهای شخصی برای سرنشینان بدون ماسک خبر داد و گفت میان خودرو شخصی و ناوگان حمل و نقل عمومی فرقی نمی‌گذاریم.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران در حاشیه همایش ایمنی، امنیت، سلامت در جمع خبرنگاران عنوان کرد از اجرای طرح مقابله پلیس با کسانی که ماسک نمی‌زنند حدود 10 روز می‌گذرد و ما در روزهای نخست فقط به افراد تذکر دادیم و آنها را ارشاد کرده‌ایم، اما از دو سه روز اخیر با رانندگان، سرنشینان خودرو، مسافران مترو و اصنافی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، برخورد کرده‌ایم.

جزئیات جریمه خودروهای شخصی برای سرنشینان بدون ماسک

رئیس پلیس تهران در ادامه از جریمه خودروهای شخصی برای سرنشینان بدون ماسک خبر داد و گفت تمام خودروها در این طرح جریمه خواهند شد و میان خودرو شخصی و ناوگان حمل و نقل عمومی تفاوتی قائل نخواهیم شد. وی افزود از وزارت بهداشت درخواست کرده‌ایم تا مناطق پرخطر شیوع ویروس کرونا را به پلیس گزارش دهند تا تمرکز خود را در آن مناطق بیشتر کنیم.

سردار حسین رحیمی با تاکید بر این که در خودرو رانندگانی که از ماسک استفاده نکنند به مبلغ 100 هزار تومان جریمه خواهند شد، گفت:

به ازای هر سرنشین که از ماسک استفاده نکرده باشد راننده ۲۰ هزار تومان جریمه می‌شود البته در هر خودرویی که بیش از یک سرنشین داشته باشد باید ماسک زدن رعایت شود و اگر خودرویی تک سرنشین باشد و راننده آن ماسک نداشته باشد ایرادی ندارد اما توصیه می‌شود برای حفظ سلامتی حتی وقتی در خودرو تنها هستید هم ماسک بزنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*