قیمت کارخانه ای خودرو

قیمت کارخانه ای خودرو در پاییز 99 حداکثر 25 درصد افزایش پیدا خواهد کرد

قیمت کارخانه ای خودرو بر اساس نرخ تورمی بخشی که بانک مرکزی اعلام کرده است، در پاییز 99 حداکثر 25 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

بر اساس دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو که توسط شورای رقابت مصوب شده است، در سال 99 هر سه ماه یک بار قیمت انواع محصولات داخلی متناسب با نرخ تورمی بخشی که توسط بانک مرکزی اعلام می‌شود، تغییر پیدا خواهد کرد. در همین راستا بر اساس نرخ تورمی بخشی که بانک مرکزی اعلام کرده است، خودروسازان داخلی مجوز افزایش حداکثر 25 درصدی قیمت خودرو در پاییز سال جاری را دریافت کردند.

جزئیات افزایش 25 درصدی قیمت کارخانه ای خودرو

طبق این دستورالعمل، خودروسازان با ارائه هزینه‌های تولید به وزارت صنعت، درخواست کرده‌اند تا مجوز افزایش قیمت محصولات در سه ماهه سوم سال 99 را دریافت کنند. در همین راستا متولی بخش صنعت نیز ایدرو را مسئول نظارت بر صنعت خودرو معرفی کرد و سرانجام این بخش با برگزاری جلسه‌هایی با حضور خودروسازان و شورای رقابت، ایجاد تغییرات قیمتی خودرو در پاییز 99 را تصویب کرد.

بر اساس توافقاتی که انجام شده، خودروسازان داخلی می‌توانند قیمت محصولات خود را تا حداکثر 25 درصد افزایش دهند. هرچند رویه اجرای این افزایش قیمت توسط خودروسازان انجام خواهد شد و آنها می‌توانند این افزایش قیمت را در برخی از محصولات خود اعمال نکرده و به صورت چند مرحله قیمت محصولات را افزایش دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اینهمه گرون شدن اینم روش مردم ایران دیگ عادت کردن

  2. یا خدا یعنی قراره خودرو خداد تومن شه

  3. قیمت خودرو همیشه داره افزایش پیدا میکنع