پیام رسان حقوقی بنیاد وکلا

همه چیز درباره پیام رسان حقوقی بنیاد وکلا

سایت حقوقی بنیاد وکلا با هدف ارائه خدمات حقوقی باکیفیت به مردم توسط وکلا و مشاورین متخصص به وجود آمده است؛ به صورتی که هیچ شخصی در هیچ شهر و روستایی در کشور عزیزمان ایران به دلیل عدم دسترسی به وکلای مجرب، از مشاوره‌های حقوقی موثر بی بهره نماند و حقوق وی پایمال نگردد. خدمات این سامانه حقوقی به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری می‌باشد و می‌توان به راحتی از مشاوره حقوقی تخصصی بنیاد وکلا بهره جست.

پیام رسان حقوقی بنیاد وکلا چیست؟

یکی از خدمات ارائه شده توسط این سایت، ایجاد پنل پیام رسان حقوقی بنیاد وکلا می‌باشد. با استفاده از این پیام رسان می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صورت آنلاین به یکی از وکلای بنیاد وکلا متصل شوید؛ راهکارهای لازم را دریافت کرده و مراحل بعدی موضوع حقوقی خود را شخصا یا با استفاده از تیم حقوقی بنیاد وکلا ادامه دهید. وکلای عضو سایت بنیاد وکلا از اقصی نقاط ایران با تخصص‌ها و حوزه‌های کاری متنوع می‌باشند و هر روزه تعداد زیادی از آنها در پیام رسان این سامانه به صورت آنلاین حضور دارند؛ بنابراین هرگز در صف انتظار برای دریافت مشاوره نخواهید بود.

پیام رسان حقوقی بنیاد وکلا

خدمات پیام رسان حقوقی بنیاد وکلا

چنانچه وارد قسمت پیام رسان بنیاد وکلا شوید، با گزینه‌های مختلفی روبرو می‌شوید که خدمات این سامانه را به شما نمایش می‌دهد. در ادامه به معرفی این گزینه‌ها می‌پردازیم:

  • امکان گفتگوی مستقیم با وکلا در هر زمان:

شما می‌توانید در تمامی روزهای هفته و هر ساعت از شبانه روز با وکلای متخصص بنیاد وکلا ارتباط برقرار نمایید. این اطمینان به شما داده می‌شود که در اسرع وقت به پیام شما پاسخ داده می‌شود و به هیچ عنوان در انتظار جواب نخواهید بود. کافیست بر روی گزینه «شروع گفتگو با متخصص» کلیک نمایید تا به یکی از وکلا و مشاورین آنلاین بنیاد وکلا متصل شوید.

  • امکان برقراری تماس صوتی و تصویری:

امکان گفتگوی صوتی و تصویری در این قسمت برای کاربر گنجانده شده است. می‌توانید پیام خود را به صورت صوت نیز در قسمت چت وارد کنید.

  • امکان ارسال اسناد، تصاویر و مدارک:

چنانچه لازم باشد عکس، اسناد و مدارکی را برای کارشناس حقوقی بنیاد وکلا ارسال نمایید تا مشاوره به صورت بهتری انجام شود، این قابلیت در قسمت چت مربوط به شما گنجانده شده است. هر عکس و سندی را می‌توانید با تمامی فرمت‌ها ارسال نمایید اعم از JPG، DOC،PDF، ZIP.

  • امکان جستجو و انتخاب وکیل دلخواه:

چنانچه تمایل به دریافت خدمات از وکیلی با تخصص ویژه، شهر خاص و یا پایۀ حقوقی خاصی هستید، این امکان نیز برای شما مهیا گردیده است. هرچند که در زمان مشاوره آنلاین نیازی به گرفتن خدمات از وکیل ساکن در شهر خاصی نیست، با اینحال چنانچه تمایل به دریافت خدمات حضوری از وکیل را داشته باشید، می‌توانید وکیلی را انتخاب کنید که در شهر شما ساکن است.

  • حق مشاوره معقول:

سایت حقوقی بنیاد وکلا در راستای اهداف خود، تعرفه‌های خدمات خود را به گونه‌ای تعریف نموده است تا افراد نیازمند به مشاوره حقوقی بتوانند با خاطری آسوده نسبت به دریافت خدمات مورد نیاز خود اقدام نمایند.

امنیت پیام رسان حقوقی بنیاد وکلا

به دلیل حساسیت خاصی که در مشاوره‌های حقوقی وجود دارد و افراد در بسیاری از مواقع اسرار و شخصی‌ترین مسائل خود را مطرح می‌نمایند، سایت بنیاد وکلا امنیت اطلاعات ردوبدل شده میان مشتری و وکیل را تضمین می‌نماید

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*