نمایشگر آیفون ۱۲

نمایشگر آیفون ۱۲ به شدت در مقابل خط و خش ضعیف است!

برخی از فعالان حوزه تکنولوژی می‌گویند نمایشگر آیفون ۱۲ – iPhone 12 علیرغم مقاومت بالا در برابر افتادن٬ بسیار خراش پذیر شده و در مقابل خط و خش ضعیف است!

گوشی‌های خانواده آیفون ۱۲ اپل چند روزی می‌شود که وارد بازار شده‌اند و گزارش‌های مختلفی مربوط به این گوشی‌های هوشمند دیده می‌شود. بر اساس آخرین بررسی انجام گرفته٬ نمایشگر سوپر سرامیکی آیفون جدید اپل در برابر افتادن روی زمین٬ ۴ برابر مقاومت بیشتری را ارائه می‌کند. اما برخی از کاربران در همین روزهای نخستی که گوشی به دست آن‌ها رسیده می‌گویند که روی نمایشگر آیفون ۱۲ آن‌ها خراش‌هایی افتاده است.

نمایشگر آیفون ۱۲

متریال شیشه‌ی سوپر سرامیکی روی آیفون‌های جدید با یک ساختار کریستالی نوآورانه مقاومت بسیار بالایی در برابر افتادن دارد. اما آیا این مقاومت در برابر خراش افتادن هم بالاست؟ یک یوتیوبر به نام Max Weinbach می‌گوید متریال شیشه‌ی روی پنل این گوشی به قدری نرم است تا بتواند در برابر افتادن مقاوم باشد. این می‌تواند باعث مقاومت کم آن نسبت به خراش نیز شود.

یک یوتیوبر مشهور با نام کاربری MKBHD نیز به همین نکته در بررسی آیفون ۱۲ اشاره کرده است. او می‌گوید پس از چند روز استفاده از گوشی٬ متوجه خراش‌هایی روی نمایشگر آن شده است. MKBHD با اشاره به این موضوع می‌گوید٬ مقامت در برابر خراش همیشه در سمت مخالف مقاومت در برابر خرد شدن است. در سمتی دیگر یک نمایشگر سخت‌تر شاید مقاومت بیشتری در برابر خراش داشته باشد٬ اما در برابر افتادن مقاومت کمتری را ارائه می‌کند.

نمایشگر آیفون ۱۲

اما علیرغم این بررسی‌های انجام گرفته٬ یوتیوبرهای دیگری همچون MobileReviewEh ادعا می‌کنند که آیفون ۱۲ هم در برابر افتادن و هم خراش روی صفحه‌اش عملکرد بهتری در مقایسه با آیفون ۱۱ دارد.