۱ میلیارد آیفون فعال

کمپانی اپل ۱ میلیارد آیفون فعال در بازار دارد

یک تحلیلگر مطرح ادعا می‌کند هم اکنون کمپانی اپل ۱ میلیارد آیفون فعال در بازار دارد. این تحلیلگر همچنین افزایش فروش آیفون ها در سال ۲۰۲۱ را پیش‌بینی می‌کند.

پلتفرم ردیابی بازار Above Avalon از نخستین آیفون در سال ۲۰۰۸ تا به امروز٬ عملکرد اپل را زیر نظر داشته است. Neil Cybart بنیانگذار این پلتفرم می‌گوید شرکت کوپرتیویی اکنون موفق شده بیش از ۱ میلیارد آیفون فعال در بازار داشته باشد.

Cybart می‌گوید سرعت رشد آیفون‌های فعال با توجه کند شدن ضریب نفوذ کلی گوشی‌های هوشمند٬ کند شده است. در سه سال گذشته کاربران جدید کمتری آیفون‌های جدید را خریداری کرده‌اند و انتظار می‌رود در سال جاری میلادی ۸۰ درصد کاربران آیفون خود را ارتقاء دهند و فقط یکی از هر ۵ آیفون جدید در دست یک کاربر جدید قرار می‌گیرد.

در حالی که دو موج کاهشی فروش داشته‌ایم (اولی تعطیلات سال ۲۰۱۵ و دومی تعطیلات سال ۲۰۱۸)٬ برآوردها نشان می‌دهد که اپل فروشی نزدیک به ۲۵۰ میلیونی را در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ تجربه خواهد کرد. میزان فروش فعلی در هر دوره سه ماهه ۲۰۰ میلیون دستگاه است.

۱ میلیارد آیفون فعال

Cybart برای آنکه اپل فروش خودش را همچنان بالا نگه دارد٬ پیشنهاد کرده است که این شرکت باید مرزهای فناوری دوربین را جابجا کند٬ ارزش مالکیت آیفون را افزایش دهد و وظایف آیفون را افزایش دهد. این تحلیلگر در انتها پیش‌بینی می‌کند در حالی که بیش از ۱ میلیارد گوشی آیفون عرضه شده است٬ اپل واچ می‌تواند این شرکت را به نقطه اوج ۲ میلیارد دستگاهی برساند.