آنر ۱۰ ایکس لایت

آنر ایکس ۱۰ لایت با یک باتری بزرگ و قیمت مقرون به صرفه معرفی شد

گوشی هواوی آنر ۱۰ ایکس لایت – Huawei Honor 10X Lite با مشخصات فنی میانرده٬ قیمت اقتصادی و دوربین چهارگانه پشتی معرفی شد.

جدیدترین گوشی خانواده آنر X10 با نام آنر ۱۰ ایکس لایت رونمایی شد. این نسخه‌ی مقرون به صرفه‌تری از دو مدل آنر ایکس ۱۰ ۵ جی و ایکس ۱۰ مکس ۵ جی است که مشخصات فنی میان‌رده و یک باتری غول پیکر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۲۲.۵ وات را ارائه می‌کند.

گوشی آنر 10X Lite یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن +FHD را به خدمت گرفته است که یک حفره در مرکز آن برای میزبانی از دوربین سلفی ۶ مگاپیکسلی دیده می‌شود. یک حسگر اثر انگشت روی قاب کناری این گوشی قرار گرفته است٬ در حالی که زیر قاب آن نیز یک جک ۳.۵ میلی‌متری نایاب و یک کانکتور USB-C نمایان است.

آنر ۱۰ ایکس لایت

روی قاب پشتی این گوشی دوربین چهارگانه‌ای در یک جزیره‌ی مشکی رنگ دیده می‌شود که حسگر اصلی آن را یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی CMOS با دیافراگم f/1.8 تشکیل می‌دهد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید به همراه دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و عکاسی ماکرو نیز در کنار آن جای خوش کرده‌اند. این گوشی از تراشه کایرین ۷۱۰ قدرت می‌گیرد و ۴ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با توانایی ارتقاء توسط کارت microSD آن را همراهی می‌کنند.

این گوشی به اندروید ۱۰ و رابط کاربری Magic UI 3.1 کمپانی آنر مجهز است. همانطور که انتظار دارید٬ سرویس‌های گوگل نیز در آن غایب هستند و هواوی از سرویس‌های خود در آن استفاده کرده است. ضمن آنکه هواوی این گوشی را با قیمت ۲۱۳ دلاری و در سه رنگ ارغوانی٬ سبز و مشکی وارد بازار غرب آسیا کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بنجل و بدرد نخور و بی اصالت

  2. احساس میکنم زیادی بزرگه و اصلا توی دست جا نشه

  3. انر چقدر گوشی میده😐بابابسه🙄بااین گوشی های چرت