اسنپ در جزیره کیش

تاکسی اینترنتی اسنپ در جزیره کیش راه‌اندازی می‌شود

با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت اسنپ و شرکت عمران، آب و خدمات کیش، تاکسی اینترنتی اسنپ در جزیره کیش راه‌اندازی خواهد شد.

تاکسی اینترنتی اسنپ جزیره کیش را به عنوان جدیدترین مقصد خود انتخاب کرد. برای راه‌اندازی تاکسی اینترنتی در جزیره کیش، شرکت اسنپ و شرکت عمران، آب و خدمات کیش تفاهم‌نامه همکاری به امضا رساندند. گفتنی است شرکت اسنپ به عنوان نخستین سامانه هوشمند حمل و نقل حدود 6 سال در این حوزه فعالیت دارد و هم‌اکنون در 170 شهر بزرگ و کوچک کشور به ارائه خدمات می‌پردازد.

جزئیات راه‌اندازی تاکسی اینترنتی اسنپ در جزیره کیش

محمد خلج، مدیرعامل اسنپ در خصوص امضای تفاهم‌نامه و ورود تاکسی اینترنتی اسنپ به کیش عنوان کرد:

برای اسنپ باعث افتخار است که به عنوان اولین تاکسی اینترنتی ایران فعالیت خود را در قطب گردشگری کشور آغاز کند و شروع‌کننده حمل‌ونقل هوشمند در جزیره کیش باشیم.

ابوالفضل طیبی، مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز در مورد این تفاهم‌نامه بیان کرد:

پس از سال‌ها مطالبه شهروندان و گردشگران جزیره کیش، سرانجام قرارداد همکاری با شرکت ارائه‌دهنده خدمات هوشمند حمل و نقل عمومی منعقد شد و خوشحالیم که نوید ارائه خدمات شایسته حمل و نقلی را به کیشوندان و گردشگران جزیره زیبای کیش بدهیم.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در ادامه گفته‌های خود عنوان کرد تاکسی اینترنتی به عنوان رقیب تاکسی تلفنی محسوب نمی‌شود. وی افزود بر این باوریم این دو مدل حمل و نقل عمومی یکدیگر را کامل می‌کنند و به ما در ارائه خدمات مناسب و بهینه به شهروندان کمک خواهند کرد. طبق گفته طیبی به کمک اعلام موقعیت جغرافیایی و وضعیت زمانی و مکانی سفر، خدمات آسان‌تر و بهتر به کاربران ارائه می‌شود. همچنین شهروندان و گردشگران پس از این که خدمات مطلوب دریافتند کردند، به رانندگان تاکسی‌ها امتیاز دهند تا علاوه بر تشویق رانندگان، باعث افزایش کارآمدی سیستم حمل و نقل عمومی کیش شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مگه قبلا نداشت؟
    اسنپ هم قیمتش مناسب تر از تاکسیه هم زودتر میرسه

  2. اسنپ واقعا خوبه
    خیل سریعتر از تاکسی میرسه