اسپیکر کینگ استار 335

بررسی اسپیکر کینگ استار 335 بوم باکس + ویدیو

اسپیکر کینگ استار 335 بوم باکس با طراحی جذاب و صدای بلند و باکیفیت وارد بازار ایران شد. اسپیکرهای Kingstar با گارانتی شرکت متین عرضه می‌شوند.

شرکت کینگ استار یک کمپانی تایوانی است که در زمینه تولید تجهیزات جانبی کامپیوتر، موبایل، ماژول‌های حافظه و مواردی از این دست فعالیت می‌کند. یکی از حوزه‌های فعالیت Kingstar نیز تولید و عرضه اسپیکرهای قدرتمند و جذاب است. کینگ استار مدتی است که با گارانتی شرکت متین وارد بازار ایران شده و قرار است محصولات متنوعی مانند اسپیکر، پاوربانک، انواع شارژر و کابل شارژ، هدفون و هدست را در بازار کشورمان عرضه کند.

به زودی حدود 40 مدل از اسپیکرهای متنوع کینگ استار وارد بازار ایران می‌شود. اما تاکنون چندین مدل دیگر از این اسپیکرها نیز به بازار کشورمان راه پیدا کرده که یکی از آنها اسپیکرهای کینگ استار سری 300 است که با نام سری بوم باکس نیز شناخته می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به اسپیکر کینگ استار 335 بیندازیم که حجم صدا و کیفیت صدای بسیار بالایی دارد و برای مهمانی‌ها، دورهمی‌ها و کمپینگ کاملا مناسب است.

اسپیکر کینگ استار 335 ظاهر بسیار جذابی دارد و دارای وزن حدود 3 کیلوگرم است. این اسپیکر بلوتوثی از دو اسپیکر 12 واتی تشکیل شده که در مجموع حجم صدای 24 وات را به شما ارائه می‌کند. دو بلندگوی 4 اینچی در این اسپیکر قرار گرفته که تولید باس مناسب و کیفیت صدای سطح بالایی دارند. باتری این بلندگوی بلوتوثی 2000 میلی آمپرساعتی است و در حجم صدای 50 درصد تا حدود 6 ساعت برای شما موسیقی پخش می‌کند.

اسپیکر کینگ استار 335 بوم باکس فقط در رنگ مشکی عرضه می‌شود، اما رقص نورهای جذاب آن، ظاهر فوق‌العاده زیبایی را به وجود می‌آورد. در بخش پنل، شما به قابلیت‌هایی مانند تنظیم بلوتوث، AOX و پخش رادیو دسترسی خواهید داشت. پشتیبانی از کارت حافظه و فلش و همراه داشتن یک کنترل از دیگر ویژگی‌های این اسپیکر محسوب می‌شوند.

اسپیکر Kingstar 335 و سایر محصولات این برند با گارانتی یک ساله شرکت متین در ایران عرضه می‌شوند و در 14 استان کشور به صورت یکپارچه، خدمات پس از فروش دریافت می‌کنند. در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی این اسپیکر بلوتوثی جذاب را مشاهده کنید.

ویدیوی بررسی اسپیکر کینگ استار 335

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*