کینگ استار 452 پارتی بوم

بررسی اسپیکر کینگ استار 452 پارتی بوم + ویدیو

اسپیکر کینگ استار 452 پارتی بوم وارد بازار ایران شده و در این مطلب با یک ویدیو آن را بررسی می‌کنیم. محصولات Kingstar با گارانتی متین در ایران عرضه می‌شوند.

به تازگی چند مدل از اسپیکرهای کینگ استار – KingStar وارد بازار ایران شده‌اند. به زودی نیز قرار است حدود 40 مدل دیگر از اسپیکرهای این برند در بازار کشورمان عرضه شود. اسپیکرهای سری 400 کینگ استار که وارد بازار ایران شده‌اند با نام پارتی بوم هم شناخته می‌شود. این سری مدل‌های متنوعی دارد و در این مطلب و ویدیو قرار است ویژگی‌های اسپیکر کینگ استار 452 پارتی بوم را بررسی کنیم.

این اسپیکر فقط 4.2 کیلوگرم وزن دارد و برای کمپینگ، مهمانی‌ها و دورهمی‌های شما گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود. توان خروجی این اسپیکر کینگ استار 30 وات است و به این ترتیب حجم صدای خیلی زیادی دارد. دو بلندگوی 6.5 اینچی در این اسپیکر قرار گرفته که کیفیت صدا و تولید باس آن عالی است. باتری 2600 میلی‌آمپرساعتی کینگ استار 452 در حجم صدای 50 درصد می‌تواند تا 6 ساعت موسیقی برای شما پخش کند.

این اسپیکر فقط در رنگ مشکی عرضه می‌شود، اما رقص نور‌های جذابش، زیبایی خاصی را به آن می‌بخشد. شما در بخش پنل می‌توانید قابلیت تریبل و باس را انتخاب کنید و تنظیمات دیگری مانند حجم صدا و اکوی میکروفون را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید با بلوتوث، AOX یا فلش به این اسپیکر وصل شوید و کارت حافظه میکرو اس دی نیز در آن پشتیبانی می‌شود.

اسپیکر کینگ استار 452 و سایر محصولات این برند با گارانتی یک ساله شرکت متین در 14 استان کشور به صورت یکپارچه با خدمات پس از فروش عرضه می‌شود. به زودی منتظر عرضه محصولات بیشتر Kingstar در بازار ایران باشید.

بررسی ویدیویی اسپیکر کینگ استار 452 پارتی بوم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چقدر اندازش برزگع جاگیره

  2. خیلی خفن شده شده و کیفیتشم رفته بالا