کیفیت خودروهای داخلی

گزارش کیفیت خودروهای داخلی و مونتاژی در شهریور 99 منتشر شد

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزشیابی کیفیت خودرو در شهریور 99 را اعلام کرد که طبق آن کیفیت خودروهای داخلی و مونتاژی مشخص شدند.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزشیابی کیفی خودرو در شهریور ۹۹ را منتشر کرد که طبق آن در رده سه قیمتی دو محصول مونتاژی کرمان موتور به نام‌های جک اس 5 و جک اس 3 توانستند سه ستاره کیفیت را کسب کنند. دو محصول مدیران خودرو یعنی چری تیگو 5 و ام وی ام ایکس 33 اس نیز در این سطح قیمتی قرار دارند که تیگو 5 موفق به کسب سه ستاره کیفی شد. در سطح 4 قیمتی نیز پژو 207 و پژو 207 صندوق دار به همراه دنا پلاس توانستند 4 ستاره کیفی را از آن خود کنند.

خودروهایی چون رانا، پژو 206 صندوق دار، پژو 206 و دنا نیز سه ستاره کیفی را کسب کردند. در این سطح قیمتی خودرو سمند تولیدی در سایت تبریز، پژو پارس اتوماتیک تولیدی در سایت‌های کرمانشاه، تهران، خرسان، فارس، مازندران و پژو پارس تولیدی در خودروسازی فردا (سایت ایران خودرو در سمنان که بخش خصوصی آن را اداره می‌کند) تمامی این خودروها موفق به کسب سه ستاره کیفی شدند.

محصولات تولیدی خودروسازی سایپا که سطح قیمتی پنج را تشکیل می‌دهند نظیر کوییک آر پارس خودرو، سایپا کوییک، تیبا 2 سایپا، ساینا و تیبا سایپا سیتروئن توانستند 3 ستاره کیفی را به دست آورند.

جدول کیفیت خودروهای داخلی و مونتاژی

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش سواری

کیفیت خودروهای داخلی

جدول مقایسه سطوح کیفیت-گروه سبک

کیفیت خودروهای داخلی