شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو در 11 آبان 99

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو در 11 آبان 99 اعلام شد. در این طرح فروش خودروهای پژو پارس سال، پژو 206 تیپ 2 و سمند ال ایکس به صورت فروش فوری عرضه می‌شوند.

گروه خودروسازی ایران خودرو در مرحله پنجم طرح فروش فوق العاده خود قصد دارد خودروهای پژو پارس سال، پژو 206 تیپ 2 و سمند ال ایکس را به صورت فروش فوری از ساعت 11 صبح روز یکشنبه مورخ 11 آبان 99 به مدت سه روز تا 13 آبان 99 به مشتریان عرضه کند. در این طرح فروش قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودروها نیز 3 ماهه اعلام شده است. حداکثر 3 روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی برگزار خواهد شد و اسامی منتخبان نیز اطلاع‌رسانی می‌شود. شرایط عمومی بخشنامه همانند سایر طرح‌های فروش در این طرح فروش نیز فعال است.

نحوه ثبت نام:

  • مرحله یک: مشتریان با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود به صفحه ثبت نام وارد خواهند شد و در این مرحله می‌توانند خودرو مورد نظر را انتخاب کنند.
  • مرحله دوم: نام برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام خواهد شد.
  • مرحله سوم: لیست منتخبان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

نکته اول: اگر در شرایط احراز مشتری (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو هرگونه مغایرتی مشاهده شود، ثبت نام مشتری به طور کامل باطل خواهد شد و وجه مشتری به حساب آنها برگشت داده می‌شود. همچنین ایران خودرو از بابت تحویل خودرو هیچ نوع مسئولیتی نخواهد داشت.

نکته دوم: پیش از اعلام منتخبان، مشتری هیچ نوع وجهی را واریز نخواهد کرد و شرایط دریافت چک برای خرید محصولات ایران خودرو در این طرح حذف شده است.

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو – 11 آبان 99

نام خودرومبلغ فروشزمان تحویل
پژو پارس سال121 میلیون و 547 هزار تومان3 ماهه
پژو 206 تیپ 2110 میلیون و 111 هزار تومان
سمند ال ایکس116 میلیون و 735 هزار تومان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*