طراحی داخلی خودرو

بهترین‌های طراحی داخلی خودرو در سال 2020 انتخاب شدند

بهترین‌های طراحی داخلی خودرو در سال 2020 توسط موسسه Wards Auto معرفی شدند که در این لیست نام خودروهای آئودی E-Tron، بی ام و X6 M و تویوتا هایلندر به چشم می‌خورد.

هر ساله بهترین‌های طراحی خودرو توسط موسسه واردز اتو (Wards Auto) معرفی می‌شوند. این موسسه خودروهای کاملا جدید یا خودروهایی که نسبت به مدل‌های قبل خود با تغییرات عمده‌ای روبه‌رو شدند را مورد بررسی قرار می‌دهد و لیستی از 10 خودرو برتر در حوزه کابین و طراحی داخلی را منتشر می‌کند. در ادامه با بهترین‌های طراحی داخلی خودرو در سال 2020 که به ترتیب حروف الفبای انگلیسی در این مقاله قرار گرفته‌اند آشنا خواهیم شد:

بهترین‌های طراحی داخلی خودرو در سال 2020

آئودی E-Tron

طراحی داخلی خودرو

آئودی E-Tron به عنوان کراس اوور الکتریکی جدید این خودروساز آلمانی از کابینی بسیار کاربردی بهره می‌برد؛ برای مثال طراحان برای کابین این خودرو شیفتر دنده ویژه‌ای را در نظر گرفتند که در زمان کار با نمایشگر پایینی می‌تواند به تکیه‌گاهی برای کف دست تبدیل شود.

بنتلی فلاینگ اسپار

طراحی داخلی خودرو

طراحان کابین بنتلی فلاینگ اسپار با استفاده از تودوزی چرمی قرمز کریکت جذابیت ویژه‌ای را به وجود آوردند که از نگاه کارشناسان موسسه واردز نیز ویژگی مثبتی محسوب می‌شود. صندلی‌های عقب این خودرو نیز از طراحی بسیار خوبی بهره می‌برند.

بی ام و X6 M

طراحی داخلی خودرو

بی ام و X6 M کامپتیشن از کابین ویژه‌ای بهره می‌برد و ترکیب رنگ مشکی و آجری نیز در جذاب شدن آن بسیار تاثیرگذار بوده است. طراحان بی ام و کار خود را به خوبی انجام داده‌اند و تریم فیبر کربنی و تزئینات فلزی در بخش‌هایی چون رودری‌ها نیز ترکیب هماهنگی را به وجود آورده‌اند.

شورلت کوروت C8

طراحی داخلی خودرو

نسل هشتم شورلت کوروت از کابین بسیار پیشرفته‌ای نسبت به قبل برخوردار شده و طراحان با استفاده از متریال و رنگ‌های با کیفیت توانستند به جذابیت این خودرو اضافه کنند.

هیوندای ونی

طراحی داخلی خودرو

هیوندای ونی در این لیست خودرو ارزان‌قیمتی محسوب می‌شود، اما کابین آن با ترکیب رنگ‌های آبی و کرم بسیار جذاب به نظر می‌رسد. یکی دیگر از ویژگی‌های کابین این کراس اوور کره‌ای روکش صندلی‌های آبی جین محسوب می‌شود که به خوبی نگاه بیننده را به خود جلب می‌کند.

کیا تلوراید

طراحی داخلی خودرو

کیا تلوراید که در آمریکا طراحی و تولید می‌شود در کابین خود صندلی‌های چرمی قهوه‌ای‌رنگ باکیفیتی را جای داده است که احساس لوکس بودن را برای سرنشینان به همراه دارد.

لینکلن اویاتور

طراحی داخلی خودرو

کابین این کراس اوور سه ردیفه از فضای بسیار خوبی بهره می‌برد و متریال استفاده شده در آن نیز بسیار باکیفیت است. صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم 30 جهته رضایت سرنشینان را به همراه خواهد داشت و به همین دلیل یکی از قابلیت‌های ویژه لینکلن اویاتور محسوب می‌شود.

مرسدس بنز GLB

طراحی داخلی خودرو

کابین مرسدس بنز GLB نسبت به سایر کراس اوورهای کامپکت بازار در سطح بالاتری قرار دارد. از جالب‌ترین ویژگی‌های‌ کابین این کراس اوور می‌توان به نورپردازی داخلی جذاب با قابلیت تغییر رنگ اشاره کرد.

نیسان سنترا

طراحی داخلی خودرو

با توجه به این که قیمت نیسان سنترا کمتر از 25 هزار دلار است، اما این سدان کامپکت از یک کابین لوکس و ویژه بهره می‌برد. از ویژگی‌های جالب این خودرو می‌توان به دوخت خوش‌فرم لوزی در لوزی روی صندلی‌ها اشاره کرد.

تویوتا هایلندر

طراحی داخلی خودرو

صندلی‌های چرم سوراخ‌دار به رنگ کاراملی توانسته‌اند کابین تویوتا هایلندر را لوکس و سطح بالا جلوه دهند. یکی دیگر از ویژگی‌های کابین این خودرو ژاپنی تنظیم صفحه آمپر خودرو با استفاده از یک شاسی در کنار آن است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*