تصاویر هواوی نوا 8 اس ای - Nova 8 SE

تصاویر هواوی نوا 8 اس ای لو رفت ؛ کپی جدید آیفون 12

تصاویر هواوی نوا 8 اس ای – Nova 8 SE به تازگی لو رفته و کناره‌های تخت آن را که شباهت بسیاری به گوشی‌های آیفون 12 دارد را نشان می‌دهد.

مدتی است که شایعات فراوانی درباره گوشی جدید شرکت هواوی در سری نوا، یا همان Nova 8 SE شنیده می‌شود. با این وجود، اخیرا اطلاعاتی از مشخصات فنی و مدل‌های این گوشی لو رفت و به دنبال آن، حال تصاویر جدیدی از هواوی نوا 8 اس ای لو رفته که نکته بسیار مهمی درباره این اسمارت‌فون را نشان می‌دهند.

تصاویر لو رفته از هواوی نوا 8 اس ای

تصاویر هواوی نوا 8 اس ای - Nova 8 SE

همانطور که مشاهده می‌کنید، ظاهرا هواوی اولین دنبال کننده شرکت اپل در ساخت گوشی‌هایی با بدنه تخت خواهد بود‌؛ چراکه Nova 8 SE نه‌تنها قاب دوربین کاملا مشابه با آیفون 12 را دارد، بلکه کناره‌های آن دقیقا همانند این گوشی طراحی شده‌اند.

به هر حال ممکن است در آینده شاهد شرکت‌های بیشتری باشیم که از این طرح پیروی می‌کنند؛ زیرا نظر منتقدان و کاربران، درباره مدل جدید گوشی‌های آیفون 12 بسیار مثبت بوده و استقبال خوبی از آن‌ها صورت گرفته است.

البته درباره سری هواوی نوا 8، جدای از طراحی بدنه لازم به ذکر است که به احتمال بسیار زیاد و طبق اطلاعاتی که همراه با این تصاویر لو رفته، این گوشی‌های در دو مدل و با دو چیپ مختلف عرضه خواهند شد.

مدل‌های مختلف سری نوا 8

تصاویر هواوی نوا 8 اس ای - Nova 8 SE

با وجود عرضه پرچمداران جدید سری پی 40 هواوی، ظاهرا نقشه‌های این شرکت برای قرار دادن چیپ کایرین 9000 در سری نوا 8 با شکست مواجه شده است. طبق اطلاعات لو رفته، گوشی‌های سری نوا به دلیل کمبود چیپ‌های کایرین 9000 موجود، و ناتوانی هواوی در تامین آن‌ها، باعث شده تا مدل عادی نوا 8 با چیپ قدیمی کایرین 990 در بازار عرضه شود.

البته گوشی‌های سری نوا، از ویژگی‌های بسیار جذابی مانند فست شارژ ۶۶ واتی و همچنین نمایشگر اولد (OLED) با نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز بهره می‌برند. به علاوه، دوربین‌های سلفی گوشی‌های این سری همگی مانند هواوی پی 40 بوده و از نوع Punch-Hole خواهند بود.

انتظار می‌رود که مدل‌های مختلف سری نوا 8 تا اواخر همین ماه معرفی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*