انتخابات آمریکا

پیش بینی انیمشین سیمپسون ها از انتخابات آمریکا ؛ آیا آینده‌ای ترسناک در انتظار جهان است؟

انیمیشن سیمپسون ها در جدیدترین قسمت خود پیش بینی جالبی از انتخابات آمریکا داشته و آینده‌ای ترسناک را در سال آینده به تصویر می‌کشد.

انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا امروز برگزار شد و دونالد ترامپ و جو بایدن رقابت سختی برای حضور در کاخ سفید دارند. نظرسنجی‌ها حاکی از رقابت نزدیک بین این دو کاندید ریاست جمهوری است. در همین حال، سریال انیمیشنی سیمپسون ها که به پیش‌بینی‌های درستش از وقایع مختلف جهان شهرت دارد، دیروز یعنی 2 نوامبر در جدیدترین قسمتش پیش‌بینی جالبی از این انتخابات آمریکا داشت.

این قسمت از کارتون سیمپسون ها یک هشدار جدی برای بینندگان در مورد دونالد ترامپ داد و نشان داد که اگر قرار باشد دونالد ترامپ برای دوره دوم مجددا به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود، اوضاع خیلی بد پیش خواهد رفت و در سال 2021 جنگ و قحطی دنیا را فرا می‌گیرد. حتی در این بخش، اشاره‌ای هم به ایران شده است.

در این قسمت دیده می‌شود که رای دهندگان اسپرینگ فیلد در صف طولانی منتظرند تا به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند. سپس هومر دیده می‌شود که هنوز در خانه منتظر است و همسرش از او می‌خواهد که بیرون برود و رای بدهد، چرا که رای او به رئیس جمهور، هیچ‌گاه تا این اندازه مهم نبوده است. هومر سپس راهی ایستگاه رای‌گیری می‌شود، اما هنوز بلاتکلیف است که به چه کسی رای بدهد. در این لحظه، لیزا از هومر می‌پرسد چگونه بعد از چهار سال ریاست جمهوری دونالد ترامپ، هنوز نمی‌داند به چه کسی رای بدهد.

انتخابات آمریکا

سپس هومر نگاهی سریع به چهار سال گذشته و اتفاقاتی انداخت که در دوران ریاست جمهوری ترامپ افتاد و فکر همه کارهای ترامپ مانند قرار دادن کودکان در قفس، پرداخت فقط 750 دلار مالیات، تبعیض نژادی بین سفیدپوستان و سیاه‌پوستان و خروج آمریکا از توافق آب و هوایی، لرزه به اندام او می‌اندازد. این فلاش بک با این جمله به پایان می‌رسد که «ما حتی بدترین مورد را نگفته‌ایم»

هومر مصمم به ایجاد تغییر می‌شود و می‌گوید قبل از رای دادن باید کاری انجام دهد. بینندگان متقاعد می‌شوند که هومر به رقیب ترامپ و نامزد دموکرات، جو بایدن رای خواهد داد. در ادامه دیده می‌شود که اگر هومر این رای تعیین کننده را ندهد، چه فاجعه‌ای در راه خواهد بود. ما می‌بینیم که هومر در سال 2021 به صورت زره پوش روی پشت بام نشسته است و اسپرینگ فیلد به آخرالزمان رسیده و ربات‌های وزارت امنیت داخلی ایالات متحده در خیابان‌ها گشت زنی می‌کنند.

ویدیوی سیمپسون‌ها درباره انتخابات آمریکا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. به خیال خوش 3اندیس خورا فکر کردن بایدن در بیاد تحریما برداشته میشه و همه چی گل و بلبل میشه
    نه مطمئن باش اگه ترامپ دربیاد که امیدوارم در بیاد ریشه ی اینارو میخشکونه و از دستشون راحت میشیم
    و اگه بایدن در بیاد (مطمئن) باشید جنگ رخ میده و کشور ماهم هیچ تاکید میکنم هیچ غلطی نمیتونیم بکنیم
    خاک تو سر م3ئولینی که اینده کشورشون در گرو انتخابات یه کشور دیگه میبینن شما اگه عرضه داشتی تو این 4هل سال یه پیشرفتی واسه مردمت حاصل میکردی نه اینکه روز به روز به 1400 سال پیش نزدیک تر بشیم
    هرچند اونایی که باید بفهمن این چیزارو, خودشون رو به نفهمی زدن و نمیخان واقعیت رو قبول کنن و به جهل خودشون تاکید میکنن…

  2. به کوری چشم نویسنده، دولت و تمام فاسدین.
    آقای ترامپ رئس جمهور دوره بعدی خواهد بود.

    و اینکه بعد وی دختر او ادامه دهنده راه دی خواهد شد..

    این سند نگهداشته باشید

  3. تاریخ ساخت انیمیشن چه زمانی هستش؟
    چرا همه ماسک زدن؟

  4. لعنت به گجت نیوز عوضی ها چرا نظرم رو تائید نکردید؟؟

  5. بایدن قطعا پیروز میشه و شما حرف شخصی که گفت امریکا سرنوشت کشتی تایتانیک رو داره رو تازه میفهمید

  6. غلت زیادی کردن این ﺳﯿﻤﭙﺴﻮﻥ ها اتفاقا برعکس تو دور ریاست جمهوری دونالد ترامپ جنگ اتفاق نمیفته تو این چهارسال دوره اش ثابت کرده ضمنا ایشون خیلی هم وطن پرست هستش این کثافت ها هدف شون اینه که مردم منصرف بشن که ترامپ رای نیاره و بایدن آشغال رو بیارنش بالا و بس.

  7. پیشگویی نیس از روی سریال کپی شده !