دنیای سینمایی مارول بعد از تانوس

ابر شرور بعدی دنیای سینمایی مارول بعد از تانوس که خواهد بود؟

پس از کشته شدن تانوس، چه شخصیت‌هایی برای جایگزینی وی و پذیرفتن مقاوم ابر شرور بعدی دنیای سینمایی مارول – MCU وجود دارند؟

فیلم‌های فاز اول تا چهارم دنیای سینمایی مارول که حدودا از سال 2008 و با مرد آهنی (Iron Man) شروع شده‌اند، این روزها طرفداران بسیاری بین کاربران پیدا کرده و حتی در کشور ایران نیز دنبال کنندگان زیادی را دارند.

البته آثار سینمایی ابرقهرمانی همیشه طرفداران بسیاری را مبنی بر داستان جذاب، و همچنین صحنه‌های اکشن داشته‌اند؛ اما کمپانی مارول، طی ۱۲ سال گذشته به خوبی توانسته است تا قهرمانان کتاب‌های کامیک را در یک اکوسیستم بزرگ دور همدیگر جمع کند تا ضمن مرتبط بودن تمامی آثار آن، داستان‌ها و ماجراجویی‌های مجزا نیز برای هر شخصیت نیز وجود داشته باشد.

با این وجود از زمان معرفی فاز اول این مجموعه عظیم، رفته رفته بینندگان با یک تهدید بزرگ به نام تانوس (Thanos) آشنا شدند؛ کسی که در فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) بر جهان غلبه کرد و نقشه خود را عملی ساخت. اما پس از گذشت چند سال، در فیلم انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: End Game) شاهد کشته شدن او بدست تونی استارک یا همان مرد آهنی بودیم.

با این حساب حدود چهار فاز سینمایی طول کشید تا تانوس قدرتمندتر شد، اما حال که این شخصیت از بین رفته، چه کسی می‌تواند که جایگزین او باشد؟

ابر شرور بعدی دنیای سینمایی مارول