ارسال گل

ارسال گل به ایران توسط انگور

برای ارسال گل به شهرهای ایران، از سایت انگور نوع گل و هدیه خود را انتخاب کنید، با پرداخت هزینه آن به صورت اینترنتی و ثبت سفارش خود بقیه کارها را به ما بسپارید.

ارسال گل و هدیه به ایران

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به دلایل مختلف به کشور دیگری مهاجرت کرده‌اید و از اعضای خانواده خود دور هستید و در مناسبت‌هایی همچون روز مادر، روز پدر، روز دفاع از پایان نامه خواهرتان یا اتمام سربازی برادرتان نمی‌توانید در کنارشان باشید و مهر و محبت خود را به آن‌ها ابراز کنید، پیشنهاد می‌کنیم با ارسال گل به ایران در خوشحالی عزیزانتان شریک باشید.

مهربانی‌ات از دور چه نزدیک است، عجیب حس می‌کنم جغرافیا بزرگ‌ترین دروغ تاریخ است!!

ارسال گل برای تمامی شهرهای ایران

گلفروشی آنلاین انگور، با محصولات متنوع برای تمام مناسبت‌ها، برای مشتریان خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. سایت انگور ایستگاه اول شما برای ارسال گل به ایران است. کافیست همیشه شیرینی انگور را به خاطر آورید و لحظات شیرین و ماندگاری را برای عزیزانتان بسازید.

برای ارسال گل به شهرهای ایران، از سایت انگور نوع گل و هدیه خود را انتخاب کنید، با پرداخت هزینه آن به صورت اینترنتی و ثبت سفارش خود بقیه کارها را به ما بسپارید. تمامی نکات لازم مثل بسته‌بندی و روش حمل در هنگام ارسال را در نظر می‌گیریم تا محصول مورد نظرتان به بهترین شکل و در کم‌ترین زمان ممکن به دست عزیزانتان برسد.

خدمات اصلی انگور در ابتدا با ارسال گل به استان‌های تهران و البرز آغاز شد و با گسترش خدمات آن، هم اکنون اکثر شهرهای ایران از جمله اصفهان، شیراز، اهواز و همچنین دیگر نقاط ایران را تحت پوشش خود قرار داده است. گلفروشی انگور خود را ملزم می‌داند که به تمامی تعهداتش نسبت به مشتریان گرامی خود عمل نموده و همواره پاسخگوی  آنان باشد.

ارسال گل

آرزوی ما شادی و لبخند شماست و این افتخار انگور است که سهم هرچند کوچک در لحظاتتان داشته باشد از این رو در مراسم غم و سوگواری نیز همچنان همراه شما خواهیم بود.

ارسال خرس، شکلات و هدیه‌های دیگر به ایران

خرس‌های پارچه‌ای بزرگ و رنگی، تنها در میان بچه‌ها طرفدار ندارد و بسیار از بزرگترها نیز عاشق این عروسک های دوست داشتنی هستند؛ بنابراین اگر دوست، همسر، فرزند، همکار، برادر یا خواهر شما با دیدن یک خرس بامزه به شدت هیجان زده می شود، پیشنهاد می کنیم با خرید و سفارش این عروسک‌های دوست داشتنی حال خوب را به آن‌ها هدیه کنید.

ارسال گل

بسته‌های جذاب شکلات از آن پیشنهادهای هیجان انگیزی است که در کنار ارسال گل به ایران می‌تواند عزیزانتان را به شدت شگفت زده کند؛ می‌توانید خرس و شکلات خود را هم از گل فروشی آنلاین انگور سفارش دهید تا برای عزیزانتان در ایران ارسال گردد.

خرید گل طبیعی در ایران با تمام ارزهای جهانی

یکی از دغدغه‌های اصلی هموطنانمان در خارج از کشور، پرداخت با کارت‌های بین‌المللی مانند ویزا کارت، مستر کارت و یا … می‌باشد که خوشبختانه گل فروشی آنلاین انگور در ایران ، امکان پرداخت با این کارت‌ها را فراهم آورده است. به سادگی هرچه تمام‌تر از تمام کشورهای دنیا دسته گل، سبد گل، یا گیاه آپارتمانی مورد نظرتان را برای ایران سفارش دهید و خرید آسان و بی دردسری را تجربه کنید.

ارسال گل به تهران ، ارسال گل به کرج ، ارسال گل به مشهد ، ارسال گل به اصفهان ، سفارش گل در شیراز ، خرید گل در اهواز

شماره‌های تماس ایران

09026637172 | 09104198492

شماره تماس بین‌المللی

00447582307123

آدرس وب سایت انگور : www.anguor.com

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.