حافظه داخلی ایکس باکس سری اس

تنها ۷۰ درصد از حافظه داخلی ایکس باکس سری اس قابل استفاده است!

به گفته یکی از کاربرانی که کمی زودتر کنسول جدید مایکروسافت را دریافت کرده، تنها ۷۰ درصد از حافظه داخلی ایکس باکس سری اس – Xbox Series S در دسترس دارندگان قرار می‌گیرد.

شرکت مایکروسافت با معرفی کنسول Xbox Series S راه مناسبی را در مقابل کاربرانی که قصد تجربه بازی‌های نسل نهمی را با هزینه کمتر دارند قرار داد. با این وجود، واضح است که مشخصات فنی این کنسول مقرون به صرفه، از برادر بزرگترش کمی ضعیف‌تر خواهد بود.

حافظه داخلی ایکس باکس سری اس

برای مثال، یکی از تفاوت‌های میان این دو کنسول حافظه داخلی است؛ چیزی که برای ایکس باکس سری ایکس ۱ ترابایت، و در سری اس تنها ۵۱۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است. طبق اعلام برخی از یوتوبرها و رسانه‌هایی که نمونه ایکس باکس سری ایکس خود را در هفته گذشته دریافت کرده بودند، از حافظه داخلی ۱ ترابایتی این کنسول، چیزی معادل با ۸۰۲ گیگابایت فضای خالی در دسترس دارندگان قرار می‌گیرد.

حال با اینکه کمتر از یک هفته تا عرضه رسمی کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت باقی مانده، خبری از مشخصات و یا بررسی اولیه از ایکس باکس سری اس در رسانه‌های منبع منتشر نشده اما درباره حافظه داخلی آن، به گفته یکی از کاربرانی که کنسول را زودتر از موعد دریافت کرده، از ۵۱۲ گیگابایت حجم در نظر گرفته شده تنها ۳۶۴ گیگابایت در دسترس دارندگان آن قرار خواهد گرفت.

حافظه داخلی ایکس باکس سری اس

با این حساب، قطعا خریداران این کنسول نسل نهمی با ذخیره بازی‌های خود به مشکل برخواهند خورد؛ چراکه با ۳۶۴ گیگابایت، شاید تنها ۳ و یا نهایتا ۴ بازی را بتوانید ذخیره و تجربه کنید. البته خرید حافظه‌های اکسترنال مخصوص نیز یکی از راه‌های ممکن است، اما قیمت آن‌ها به حدی بالاست که پیشنهاد نمی‌شود.

به هر حال شما می‌توانید حافظه‌های ارزان قیمت‌تر HDD را برای انتقال داده بازی‌ها به کنسول ایکس باکس سری اس متصل کنید تا مجبور به دانلود فایل‌های هربازی، پس از کنار گذاشتن آن‌ها نباشید. همچنین به گفته مایکروسافت، حجم بازی‌ها در کنسول ایکس باکس سری اس به دلیل نداشتن کیفیت 4K در اکثر بازی‌ها تا ۳۰ درصد کمتر از سری ایکس خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اینجوری ک خیلی مسخرا میشه و سری حافظش پر میشه

  2. اینطوری بنظرم بهتره فشار ب دستگاه وارد نمیشه

  3. یعنی بقیه حافظش نمیتونیم استفاده کنیم خوب چرا این طوری خیلی بد میشه که