تویوتا کراون 2021

تویوتا کراون 2021 با به‌روزرسانی‌های داخلی معرفی شد

تویوتا کراون 2021 معرفی شد. این سدان لوکس تویوتا از لحاظ داخلی با به‌روزرسانی‌های متعددی همراه شده است. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت ژاپنی تویوتا حدود 2 سال قبل از نسل جدید سدان لوکس کراون پرده برداشت و اکنون نیز با انجام به‌روزرسانی‌هایی مدل 2021 آن را معرفی کرد. این به‌روزرسانی‌ها فقط برای بخش داخلی خودرو بوده و تویوتا برای بیرون آن فقط رنگ‌های جدیدی را ارائه کرده است.

مشخصات تویوتا کراون 2021

تویوتا کراون 2021

تویوتا کراون 2021 در کابین خود از کنسول مرکزی کاملا بازطراحی شده بهره می‌برد. همچنین طراحان اکنون دریچه‌های تهویه عمودی را با مدل‌های افقی جدید جایگزین کرده‌اند. این دریچه‌ها زیر یک نمایشگر لمسی 12.3 اینچی جدید قرار دارند که از دکمه‌های فیزیکی نیز بهره می‌برد و از قابلیت‌های ویژه آن می‌توان به یکپارچه‌سازی با گوشی های هوشمند اشاره کرد.

تویوتا کراون 2021

همچنین طراحان کنترل‌های سیستم تهویه را بازطراحی کرده‌اند و اکنون در زمان رانندگی می‌توان به آنها آسان‌تر از قبل دسترسی داشت. تویوتا کراون 2021 از جدیدترین نسخه پکیج ایمنی Safety Sense تویوتا بهره می‌برد که سیستم‌های پیشرفته‌ای چون کروز کنترل راداری بهبود یافته و سیستم ایمنی پیش از تصادف با قابلیت تشخیص عابر پیاده در شب و روز و دوچرخه‌سواران در روز را شامل می‌شود. سایر بخش‌های کابین مثل غربیلک فرمان سه پره، تریم کربنی و تودوزی کراون با تغییری همراه نشده است.

تویوتا کراون 2021

این خودرو از موتورهای مختلفی مانند یک مدل 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ بنزینی با قدرت 245 اسب بخار و دو مدل هیبریدی بهره می‌برد. مدل هیبریدی اول شامل یک موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر بنزینی در کنار یک موتور الکتریکی 105 کیلووات ساعتی است که در مجموع قدرتی برابر با 226 اسب بخار را تولید می‌کنند. نسخه هیبریدی دوم نیز یک موتور 3.5 لیتری V6 در کنار یک موتور الکتریکی 132 کیلووات ساعتی است که در مجموع قدرتی معادل 360 اسب بخار را به تولید می‌رسانند. این سدان از محدوده قیمتی 46 هزار و 700 دلار تا 70 هزار و 500 دلار در بازار ژاپن عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*