بررسی گوشی آیفون 12 پرو - iPhone 12 Pro

بررسی آیفون 12 پرو ؛ مدل پیشرفته‌تر پرچمدار جدید اپل

در بررسی گوشی آیفون 12 پرو – iPhone 12 Pro تغییرات و ویژگی‌های مدل پیشرفته سری آیفون ۱۲ را مرور و با مدل ساده مقایسه خواهیم کرد.

گوشی‌های خانواده آیفون 12 درحالی عرضه شده‌اند که تمامی آن‌ها، دارای چیپ قدرتمند A14 Bionic هستند؛ پردازنده انحصاری اپل که به گفته این شرکت، قدرتی فراتر از انتظار را خواهد داشت.

با این وجود، همانطور که می‌دانید گوشی‌های سری آیفون 12 در چهار مدل ساده، مینی، پرو و پرو مکس عرضه خواهند شد؛ اما چیزی که باعث متفاوت بودن آن‌ها می‌شود، قدرت سخت‌افزاری نخواهد بود. همچنین طراحی آن‌ها با وجود بدنه تخت و گلس سرامیکی، همگی به یک شکل خواهد بود. پس با این حساب، تفاوت میان مدل ساده و همچنین پرو این گوشی‌ها چه خواهد بود؟

به هر حال تفاوت قیمت بین مدل ساده، و iPhone 12 Pro چیزی حدود ۱۰۰ دلار است و به گفته شرکت اپل، ویژگی‌های آن کمی پیشرفته‌تر خواهند بود. مانند فضای رم موجود که برای مدل پرو ۶ گیگابایت در نظر گرفته شده و به شما اجازه می‌دهد تا برنامه‌های متعددی را به صورت همزمان باز نگه دارید. با این حال، تفاوت اصلی و قابلیت‌های آیفون 12 پرو نسبت به به آیفون 12 تنها در بیشتر بودن میزان رم، و یا حافظه داخلی نخواهد بود.

بررسی آیفون 12 پرو