بررسی آیفون 12 - iPhone 12

بررسی گوشی آیفون 12 ؛ پرچمدار خوش‌دست اپل

در ویدئو جدید گجت تی وی به بررسی آیفون 12 – iPhone 12 پرچمدار جدید اپل خواهیم پرداخت تا پیشرفت‌های آن نسبت به آیفون 11 را مشاهده کنیم.

بیشتر از یک هفته از عرضه گوشی‌های آیفون 12 می‌گذرد؛ پرچمداری که ضمن قدرت بی‌نظیر سخت افزاری، ظاهری خوش‌دست و شبیه به گوشی آیفون 4 دارد.

بدنه تخت این گوشی هوشمند در روزهای گذشته شدیدا مورد استقبال کاربران و همچنین رسانه‌های تکنولوژی قرار گرفته است. ویژگی خاصی که به گفته اپل، به میزان مقاومت iPhone 12 اضافه خواهد کرد؛ بحث از مقاومت هم که باشد، حتما اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌ دانید که شرکت اپل با استفاده از محافظ گلس سرامیکی، میزان دوام آیفون 12 را به سطح جدیدی رسانده است که می‌توانید در این ویدئو تماشا کنید.

با این وجود این پرچمدار به جز مقاومت، قابلیت‌های جذاب دیگری دارد؛ مانند چیپ A14 Bionic که قدرت آن با پردازنده‌های رایانه شخصی اینتل نیز مقایسه می‌شود! همچنین قیمت این گوشی چیزی برابر با آیفون 11 سال گذشته است؛ پس چه چیزی باعث می‌شود تا ضمن ویژگی‌ها و سخت‌افزار پیشرفته، گوشی آیفون ۱۲ با قیمتی پایین ارائه شود؟

برای یافتن جواب به چنین سوالاتی، ویدئوهای گجت تی وی درباره سری آیفون ۱۲ را دنبال کنید تا شاهد بررسی، مقایسه، و انجام تست‌های مختلف روی آن‌ها باشید.

بررسی آیفون 12

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. در یک کلام : ضعیف!

    قشنگ عقب گرد داشته!

  2. خوب خیر سرش آیفون ۱۲ اینجوری نباشه ک ب چ دردی میخوره

  3. اره خیلی خوش دسته ولی باید ب این توجه بشه واسه ضربه خوردن بهش یکم بیشتر کار کنن