سریع ترین خودرو جهان

کونیگزگ رکورد سریع ترین خودرو جهان را همچنان از آن خود می‌داند

اخیرا شرکت SSC اعلام کرد هایپرکار تواتارا این شرکت موفق به شکست رکورد سریع ترین خودرو جهان شده است، اما کونیگزگ رکورد سرعت را همچنان از آن خود می‌داند.

شرکت SSC اخیرا اعلام کرد هایپرکار تواتارا این شرکت توانست رکورد سریع ترین خودرو جهان را بشکند؛ رکوردی که کونیگزگ در سه سال قبل با خودرو آگرا RS به ثبت رسانده بود، اما اکنون شرکت کونیگزگ رکورد سریع ترین خودرو جهان را همچنان از آن خود می‌داند؛ چراکه رکورد آگرا RS به صورت رسمی به ثبت رسیده و هنوز شرکت SSC موفق به ثبت رسمی رکورد هایپرکار تواتارا خود نشده است و به همین دلیل در مورد ثبت رکورد جدید آن حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد.

رکورد سریع ترین خودرو جهان در دستان کونیگزگ

شرکت سوئدی کونیگزگ در صفحه مجازی خود با هدف گرامی‌داشت سه سالگی ثبت رکورد سرعت آگرا RS، پستی را منتشر کرد و بابت ثبت رکورد سریع ترین خودرو تولیدی جهان به خود تبریک گفت. البته در این پست به شرکت SSC و ادعای آن مبنی بر ثبت رکورد جدید اشاره نکرده و به این گونه شرکت کونیگزگ هر نوع ادعای ثبت رکورد سریع ترین ماشین دنیا را نادیده گرفته است.

هرچند پست منتشر شده از سوی کونیگزگ شاید کمی عجیب باشد، اما باید قبول کرد حرف و حدیث‌های زیادی در خصوص ثبت رکورد محصول تواتارا شرکت SSC وجود دارد؛ چراکه این شرکت اخیرا با انتشار ویدیویی از ثبت رکورد جدید خود خبر داد. ویدیویی که پر از اشتباه بوده و واکنش‌های بسیاری به همراه داشت، تا جایی که خود شرکت SSC نیز وجود اشتباهات در ویدیو را تایید کرده است.

طبق اعلام شرکت SSC، ویدیو منتشر شده و داده‌های تلمتری هماهنگ نبوده‌اند، اما رکوردهای سرعت ثبت شده دقیق بوده و به تایید رسیده‌اند. در این بیانیه شرکت SSC مدعی شد شرکت دیترون نیز رکورد سرعت آنها را تایید کرده است، اما شرکت دیترون اعلام کرد فقط از دستگاه‌های آن برای ثبت این رکورد استفاده شده و هنوز این رکوردها به تایید نرسیده است. چنین حرف و حدیث‌هایی باعث شد تا شرکت SSC مجددا اعلام کند ما دوباره این رکوردشکنی را با مدارک بیشتری به ثبت خواهیم رساند. تا آن زمان کونیگزگ همچنان تاکید می‌کند که رکورد سریع ترین ماشین دنیا از آن خودش است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یه زمانی اگه همه سرمایه تو گذاشتی رو هم دیگه تقریبا میتونستی یه ماشین به‌روز را تهیه کنیم از به یا بنز گرفته ولی الان همش رو هم دیگه بزاری ماشین ایرانی هم به سختی می گیری بخریم

  2. ظاهرش خیلی خفنه ولی اینکه پر سرعت ترینه نمیدونم

  3. اگه این تایید بشه خوب بهترینه با این سرعتی ک نوشته