نمایندگی های مدیران خودرو

شبکه نمایندگی های مدیران خودرو برای سرویس بهتر به‌روزرسانی می‌شود

شبکه نمایندگی های مدیران خودرو در سراسر کشور با هدف ارائه سرویس‌های بهتر، طی یک برنامه گسترده، ارتقا پیدا کرده و به‌روزسانی می‌شوند.

اخیرا شرکت مدیران خودرو طی یک برنامه گسترده شروع به ارتقا و به‌روزرسانی شبکه نمایندگی های خود در سرتاسر کشور نموده است. شرکت مدیران خودرو ، بزرگترین تولید کننده خودرو در بخش خصوصی است که بیش از 15 سال است در بازار ایران حضور مستمر داشته و توانسته بخش قابل توجهی از بازار را با محصول متنوع و رو به ارتقای خود به دست آورد. این امر به لطف تنوع محصول و ارتقای کیفی محصولات از یک سو و از سوی دیگر شبکه گسترده خدمات و فروش این شرکت می‌باشد که همواره ارتقای کیفی و کمی آن صورت می‌پذیرد.

نمایندگی های مدیران خودرو

طبق عکس‌های موجود از برخی نمایندگی‌ها به خوبی می‌توان دید که استانداردهای بالا و در حد جهانی برای شبکه نمایندگی‌ها در نظر گرفته شده و اجرا می‌شود؛ مانند فرایند فروش استاندارد و خدمات کاملا مناسب برای عرضه اتومبیل‌های لوکس و مدرن طبق برنامه این شرکت.

پوشش سراسر کشور توسط نمایندگی های مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو با داشتن حدود 230 نمایشگاه مجاز فروش و حدود 170 نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش تمام نقاط ایران را پوشش داده است که از این لحاظ مزیت بزرگ حساب می‌شود ، شبکه بزرگ و با سابقه که همواره از آموزش و استانداردهای لازم نیز بهره می‌برند، شرکت مدیران خودرو با برنامه‌ریزی بر روی شبکه و خدمات خود نشان می‌دهد که به فکر حضور قوی و ماندگار با ارائه محصولات به روز و با کیفیت است که هم به لحاظ برند و هم سطح بازار جایگاه خود را ارتقا بخشد.

نمایندگی های مدیران خودرو

از این روی با توجه به عکس‌ها می‌توان فضای پذیرش ، انتظار و تعمیر و… برخی از نمایندگی‌ها را که این استانداردها را انجام داده‌اند را دید که حکایت از نوآوری و فضای خاص و جدید دارد که با توجه به برنامه توسعه و ارتقای این شرکت به مرور بر تعداد این قبیل نمایندگی‌ها افزوده خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*