گوشی Xiaomi Mi 11

جزئیات تازه‌ای از گوشی Xiaomi Mi 11 منتشر شد

اطلاعات جدیدی از گوشی Xiaomi Mi 11 به بیرون درز کرده که به پیشرفت دوربین اولترا-واید و فناوری شارژ آن اشاره می‌کند.

شیائومی بیخیال گوشی‌های پرچمدار نشده است و به زودی از گوشی‌های خانواده Mi 11 خود رونمایی می‌کند. در ژانویه یا فوریه سال ۲۰۲۱، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم با مدل‌های گوشی Xiaomi Mi 11 ملاقات کنیم. اکنون جزئیات جدیدی از این گوشی‌ها به بیرون درز کرده است.

بار دیگر افشاگران دست به افشای اطلاعات گوشی‌های سری شیائومی می ۱۱ زده‌اند. طبق جدیدترین اطلاعات، دوربین اصلی این گوشی‌ها بهبود پیدا کرده و یک حسگر اولترا-واید نیز به جمع دوربین‌های پشتی آن‌ها اضافه می‌شود. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نصب شده روی گوشی شیائومی می ۱۰ در نسل جدید جای خودش را به یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۰.۸ میکرونی داده است. همچنین می‌توانیم انتظار داشته باشیم لرزشگیر اپتیکال سیستم دوربین این گوشی نیز پیشرفته‌تر شود.

هنوز گزارشی از دیگر حسگرهای نصب شده روی قاب پشتی می ۱۱ وجود ندارد. بیشترین احتمال را باید به حضور یک ماژول ۱۰۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی داد. در میان پیشرفت‌های صورت گرفته باید به یک فناوری شارژ پرسرعت‌تر، یک باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، یک نمایشگر با چرخه هرتز بیشتر و احتمالاً یک نمایشگر با رزولوشن +QuadHD اشاره کرد.

به نظر می‌رسد شیائومی خط تولید خانواده Mi 11 را دستخوش تغییر خواهد کرد، زیرا آن‌ها برای مدل‌های پرچمدار خود با کمبود قطعه مواجه هستند. سازنده پیشتر تأیید کرده است که پرچمداران جدیدش از چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ کوالکام قدرت خواهند گرفت و این سری می ۱۱ را به نخستین گوشی‌های چینی بازار تبدیل می‌کند که از پلتفرم جدید کوالکام بهره می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*