گلکسی بادز بیاند

احتمال وجود Galaxy Buds در جعبه گوشی های سری گلکسی اس 21 سامسونگ

پیش‌تر احتمال حذف هدفون و شارژر از جعبه گوشی های سری گلکسی اس 21 سامسونگ – Galaxy S21 مطرح شده بود؛ ولی شاید یک چیز بهتر همراه آن‌ها باشد: گلکسی بادز بیاند!

اکثر تولیدکنندگان گوشی های هوشمند، هدایایی را برای پیش‌فروش محصولات خود ارائه می‌دهند. این هدایا در هر کشوری متفاوت؛ ولی معمولا ارزشمند است. مثلا این اواخر، سامسونگ یک جفت گلکسی بادز برای پیش‌فروش پرچمداران خود هدیه می‌داد؛ اما چه بسا این ایربادز به یک وسیله جانبی استاندارد برای گوشی های سری گلکسی اس 21 تبدیل شود.

بنابر گزارش نشریه کره‌ای TopDaily، سامسونگ برای کاهش قیمت پرچمداران آینده، به حذف برخی از لوازم جانبی درون جعبه؛ مانند ایرفون‌های سیم‌دار AKG می‌اندیشید. نبود هدفون، کاربران را مجاب به تهیه یک ایربادز یا ایرفون مجزا می‌کند؛ اما هیچ تضمینی نیست که آن‌ها یکی از محصولات سامسونگ را بخرند.

به همین دلیل، حالا این کمپانی به قرار دادن ایرفون وایرلس جدید خود در جعبه گوشی های سری گلکسی اس 21 فکر می‌کند که احتمالا باید گلکسی بادز بیاند (Galaxy Buds Beyond) باشد.

سری گلکسی اس 21

این تصمیم می‌تواند به بهبود جایگاه سامسونگ در بازار ایربادهای بی‌سیم هم کمک کند؛ جایی که فعلا اپل حرف اول را در آن می‌زند. البته گزینه دیگر در صورت حذف هدفون‌های سیم‌دار، فروش با تخفیف گلکسی بادز به خریداران سری گلکسی اس 21 است.

انتظار می‌رود گلکسی بادز Beyond با بهبودهای فراوان نسبت به نسل‌های قبلی عرضه شود؛ مثلا مقاومت بیشتر به آب، صدای بهتر و عمر باتری بیشتر!

ناگفته نماند که گلکسی بادز لایو با قیمت 169 دلار عرضه شده بود؛ ولی حالا 139 دلار فروخته می‌شود. به هر حال، وجود یک جفت از مدل جدید این گجت صوتی در جعبه گلکسی S21 می‌تواند برای خریداران اغواکننده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اینجور هنزفریا واقعا خیلی خوب داخل گوش گیر میکنن و عالین