کالبد شکافی کنترلر دوال سنس - Dual Sense

کالبد شکافی کنترلر دوال سنس ؛ هپتیک فیدبک چیست؟

در کالبد شکافی کنترلر دوال سنس – Dual Sense خواهیم دید که چه چیزی باعث می‌شود تا قابلیت هپتیک فیدبک و همچنین Adaptive Triggers فعال شوند.

هنگامی که صحبت از کنسول‌های نسل نهمی بازی‌های ویدئویی باشد، با دو نوع مختلف از طراحی و ساخت آن‌ها مواجه خواهیم شد. درحالی که مایکروسافت سعی کرده تا رابط کاربری خود را در ساده‌ترین شکل ممکن پیاده کند، سونی با کنسول پلی استیشن 5 سعی کرده تا مفهوم نسل نهم را در تمامی ابعاد و ویژگی‌های آن ارائه دهد؛ از ظاهر عجیب و بزرگ آن گرفته، تا نرم‌افزار پیشرفته و دسترسی‌های گوناگون آن که بسیار بهتر از نسل قبل طراحی شده‌اند.

با این وجود، یکی از پیشرفت‌های مهم پلی استیشن 5 بدون شک کنترلر Dual Sense است؛ دسته جدیدی که با ویژگی‌های هپتیک فیدبک و همچنین Adaptive Triggers کاربران را شگفت‌زده کرده و باعث واکنش سریع دوال سنس با ایجاد لرزش، و همینطور قابلیت تنظیم دکمه‌های زیر دسته می‌شود. این درحالی است که چنین ویژگی‌هایی در کنترلر کنسول ایکس باکس سری ایکس دیده نمیشوند و ممکن است که منجر به برتری پلی استیشن 5، به عنوان بهترین کنسول نسل نهم بازی‌های ویدئویی شود.

با این حال، چه چیزی باعث ایجاد لرزش کامل روی دوال سنس شده و همچنین موتور به کار رفته در دکمه‌های زیر دسته چگونه باعث تنظیم میزان قدرت وارد شده به آن‌ها می‌شود؟

کالبد شکافی کنترلر دوال سنس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*