گلکسی سامسونگ

گوگل محصولات گلکسی سامسونگ را برای نسخه تجاری اندروید پیشنهاد داد

با پیوستن سامسونگ به برنامه Android Enterprise Recommended، گوگل محصولات گلکسی سامسونگ را برای نسخه تجاری اندروید پیشنهاد داد.

شرکت سامسونگ اعلام کرد که به Android Enterprise Recommended خواهد پیوست که یک برنامه تحت هدایت گوگل به منظور ساده‌تر کردن به کارگیری راهکارهای موبایلی در فعالیت‌های تجاری است. شرکت سامسونگ در این برنامه باعث می‎شود مشتریان سامسونگ اطمینان خاطر بیشتری پیدا کنند که محصولات این شرکت نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری تعیینی توسط گوگل برای کسب‌وکار آنها را نه تنها برآورده می‌کند که از آنها فراتر هم می‌رود.

کی سی چوی، مدیر بخش B2B سامسونگ موبایل می‌گوید سامسونگ متعهد است به مشتریان تجاری خود کمک کند تا با بهترین محصولات موجود، کسب‌وکارشان را در این عصر دیجیتالی به‌روزرسانی کنند. محصولاتی که از سخت افزارهای قابل تنظیم، نرم افزار قابل مدیریت و امنیت سراسری بهره می‌برند.

او افزود ما با پیوستن به برنامه Android Enterprise Recommended کار ایجاد یک تجربه موبایلی را برای مشتریان تجاری خودمان فراهم کردیم که از کارمندان آنها حفاظت کرده، آنها را در کارها دخیل نگه داشته و با برآورده کردن و حتی فراتر رفتن از استانداردهای امنیتی، بهره‌وری و انعطاف پذیری گوگل، کارآیی عملیاتی آنها را ارتقا می‌دهد.

مشارکت دیرپای سامسونگ و گوگل

سامسونگ و گوگل از همان ابتدا برای ارائه بهترین تجربه موبایلی ممکن به مشتریان تجاری، همکاری نزدیکی را با یکدیگر آغاز کردند. این دو شرکت تقریبا یک دهه پیش با قرار گرفتن در کنار یکدیگر به سمت مقابله با چالش‌های مهم تجاری امروز رفتند که شامل حفظ بهره‌وری، حفاظت از نیروی کار و افزایش بهره‌وری می‌شد.

سامسونگ و گوگل در دو سال اخیر به صورت خاص برای مقابله با چالش‌های زیر با هم مشارکت کرده‌اند:

  • هماهنگ‌سازی نسخه تجاری اندروید با پلتفرم امنیتی ناکس سامسونگ به منظور ارائه تجربه‌ای روان از اندروید به مشتریانی که خواهان توانمندی‌های پیشرفته سامسونگ در حوزه امنیت و مدیریت دستگاه هستند.
  • هماهنگ سازی خدمات ثبت دستگاه‌های موبایلی (ثبت بدون تماس در اندروید و ثبت موبایلی در ناکس) برای ارائه انواعی از خدماتی که به بهبود تجربه آنلاین کردن کارمندان و تغییر مکان به کارگیری دستگاه‌ها کمک می‌کند.

دیوید استیل، مدیر بخش اندروید تجاری در گوگل می‌گوید بسیار خوشحالیم که به گوشی های هوشمند و تبلت های گلکسی سامسونگ برای ورود به برنامه دستگاه‌های پیشنهادی برای نسخه تجاری اندروید خوش‌آمد می‌گوییم. این کار مبتنی بر مشارکت قدیمی ما برای ارائه بهترین تجربه موبایلی به کسب‌وکارها بوده است.

او افزود مشارکت سامسونگ در این برنامه به مشتریان گوگل اطمینان می‌دهد که به صورت دائم به امنیت، بهره‌وری و کارآمدی دسترسی خواهند داشت و ما هم امیدواریم در آینده بتوانیم این همکاری را توسعه دهیم.

تعهد خستگی‌ناپذیر سامسونگ در برابر مشتریان  تجاری

سامسونگ سابقه‌ای عالی در ارائه اولین راهکارهای تجاری با رویکرد موبایلی دارد که به شرکت‌های مختلف در زمینه آماده شدن برای آینده کمک می‌کند. از جمله این راهکارها می‌توان به نسخه‌های تجاری گلکسی، گوشی های هوشمند و تبلت‌های مقاوم، راهکارهای امنیتی پیشرفته، گزینه‌های متنوع در نحوه به کارگیری دستگاه‌ها و انعطاف‌پذیری در ترکیب‌بندی آنها، و خدمات مدیریت نوآورانه چرخه حیات این دستگاه‌ها اشاره کرد.

سامسونگ همواره در حال نوآوری با هدف ارائه بهترین راهکارهای ممکن به مشتریان تجاری خود، حتی فراتر از شرایط تعیین شده در برنامه Android Enterprise Recommended است. در قالب بخشی از مجموعه ناکس سامسونگ که برترین امنیت را در حوزه صنعت موبایل ارائه می‌کند، قابلیت‌های موبایلی زیر هم ارائه می‌شود:

  • قابلیت‌های امنیتی پیشرفته مانند کدگذاری دو لایه داده‌های بدون استفاده، حفاظت دائمی از کرنل، Defeat Exploit و حفاظت از داده‌های حساس که می‌تواند از شرکت‌ها در برابر تهدیدات نوظهور حراست کند.
  • دادن امکان به مدیران حوزه IT تا بتوانند دستگاه‌های سامسونگ را متناسب با نیازهای خاص خود ترکیب‌بندی کرده و از یک مرکز مشترک همه آنها را کنترل و سیاست‍‌های IT خود را روی آنها اعمال کنند
  • یک سیستم برای مدیران حوزه IT تا بتوانند به راحتی سیستم های عامل کارمندان خود را مدیریت کرده و از راه دور نرم افزارهای آنها را به‌روزرسانی کرده و از راه دور اطمینان حاصل کنند که کارمندان‌شان به جدیدترین نسخه‌های سیستم عامل و بسته‌های امنیتی مربوطه دسترسی دارند.

کریستین لود، مدیر بخش اندروید شرکت SAP می‌گوید:

ما یکی از اولین شرکت‌هایی بودیم که تاثیرات مثبت فناوری موبایل را بر بهبود بهره‌وری و رفاه عمومی کارمندان‌مان درک کردیم. نسخه تجاری راهکارهای موبایلی سامسونگ به ما امکان می‌دهد تا در چارچوب زیرساخت‌های خودمان فعالیت‌ کرده و براحتی دستگاه‌هایمان را در این چارچوب‌ها بگنجانیم تا همیشه کسب‌وکارمان در حال فعالیت کامل باشد. ورود سامسونگ به برنامه دستگاه‌های پیشنهادی برای اندروید تجاری هم یک مدرک دیگر در اثبات مزایای استفاده از محصولات سامسونگ در کسب‌وکارها است.

معنی این اتفاق برای کاربران گلکسی سامسونگ چیست؟

تعدادی از دستگاه‌های گلکسی که از اندروید 11 و بالاتر استفاده می‌کنند مانند خانواده گلکسی S20 ، Note20 و تبلت‌های TabS7|S7+ و دستگاه‌های مقاوم مانند XCover Pro بخشی از برنامه دستگاه‌های پیشنهادی برای اندروید تجاری خواهند بود. این یعنی مشتریان این دستگاه‌ها گزینه‌هایی حتی بیشتر از استانداردهای تعیینی گوگل در اختیار دارند و می‌توانند با فراتر رفتن از مرزهای معمول، بهترین تجربه موبایلی را به دست آورده و به اهداف خود برای همگام شدن با تحولات عصر دیجیتال برسند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. امیدوارم این همکاری ها اینده ای بهتر رو برای پلتفرم های اندروید رقم بزنه