غیر فعال کردن تبلیغات

غیر فعال کردن تبلیغات در بازی‌های موبایل با استفاده از دو ترفند

در این مطلب از طریق دو ترفند، نحوه غیر فعال کردن تبلیغات در بازی های موبایل که باعث اعصاب خوردی شما می‌شوند را آموزش می‌دهیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مطمئنا برای شما هم پیش آمده که هنگام انجام بازی مورد علاقه خود در یک مرحله حساس ناگهان با تبلیغات دیگر برنامه‌ها و بازی‌ها مواجه شوید. امروزه تبلیغات بخش جدایی ناپذیر دنیای موبایل است. بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌ها به صورت رایگان به شرکت‌های در حال توسعه اجازه می‌دهند تا برنامه‌های خود را در بازی‌هایشان تبلیغ کنند و متاسفانه 90 درصد بازی‌های رایگان با چنین مسئله‌ای همراه هستند که طبیعتا تا کنون به آن‌ها عادت کرده‌اید.

برخی از این تبلیغات بازی‌ها و برنامه‌هایی را پیشنهاد می‌دهند که با انیمیشن‌های زیبا شما را فریب می‌دهند و در اصل ممکن است نصب آن‌ها برای حریم شخصی شما و سلامت تلفن هوشمندتان مضر باشد. گرچه همه این برنامه‌های معرفی شده در تبلیغات  مضر نیستند اما روند بازی شما را قطع کرده و شارژ باتری تلفن شما را هدر می‌دهند. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا ترفندهایی در رابطه با غیر فعال کردن تبلیغات در بازی‌های موبایل را به شما آموزش دهیم.

غیر فعال کردن تبلیغات از طریق حالت هواپیما

اگر خوش شانس باشید و بازی مورد علاقه شما به صورت آفلاین انجام شود این روش بهترین کمک به شما است. بسیاری از بازی‌های محبوب به صورت آفلاین و بدون نیاز به هیچ گونه دیتا صورت می‌گیرند و در این صورت شما می‌توانید به راحتی با یک کلیک ساده حالت هواپیمای تلفن خود را روشن کنید تا آنتن و اینترنت آن قطع شود و به این روش از ارسال هرگونه تبلیغات چه به صورت آنلاین و چه به شکل پیامک جلوگیری کنید. اینگونه هیچ چیزی مزاحم بازی شما نخواهد شد و در حقیقت این عمل برای عمر باتری گوشی شما بسیار مفید خواهد بود. بیاد داشته باشید که پس از اتمام بازی حالت هواپیما را خاموش کنید تا تماس‌های خود را از دست ندهید.

دیگر راهکارها جهت متوقف سازی تبلیغات در بازی های موبایل 

اگر بازی مورد علاقه شما به صورت آنلاین اجرا می‌شود متاسفانه با روشن کردن حالت هواپیما نمی‌توانید از ارسال تبلیغات جلوگیری کنید زیرا برای اجرای بازی به اینترنت نیاز دارید. برخی از بازی‌های محبوب در صورت پرداخت هزینه بسیار کمی شما را برای همیشه از شر چنین تبلیغاتی راحت می‌کنند پس حتما این گزینه را در رابطه با بازی محبوب خود که هر روز بازی می‌کنید، چک کنید. به طور حتم اگر این بازی را هر روز انجام می‌دهید پرداخت یک هزینه ناچیز برای راحتی اعصاب شما و روان‌تر شدن روند بازی می‌ارزد.

اگر این قابلیت برای بازی محبوب شما گذاشته نشده باشد، می‌توانید از طریق مراجعه به وبسایت مربوط به این بازی و یا در قسمت نظرات کاربران در گوگل استور از توسعه دهنده این بازی درخواست کنید تا این قابلیت را برای بازی مورد علاقه شما اضافه کند. به طور حتم  احتمال دریافت پاسخ توسط مدیران شرکت‌های بازی سازی بسیار کم است اما امتحان آن مجانی است.

در آخر اگر هیچ یک از این راهکارها موثر نبودند، می‌توانید نصب انواع VPN را امتحان کنید. گرچه این روش هیچ تضمینی نیست اما ارزش امتحان را دارد و برخی از VPNها نمایش تبلیغات در بازی‌های موبایل را متوقف می‌کنند.