بررسی بازی Assassin's Creed Valhalla

نقد و بررسی بازی Assassin’s Creed Valhalla ؛ سرگذشت وایکینگ‌ها

در بررسی بازی Assassin’s Creed Valhalla گیم پلی، تغییرات و از همه مهم‌تر بخش داستانی این بازی جذاب را با هم مرور و نقد خواهیم کرد.

سرگذشت فرقه قاتلین یا همان اساسین‌ها سری معروفی است که سالیان طولانی با نام Assassin’s Creed کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کرده و طرفداران زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین دلایل برای جذب طرفداران به سمت این بازی هم همیشه سبک جدید و گیم پلی فوق‌العاده بی‌نظیر آن بوده که بعد از مدت‌ها هنوز هم برای برخی افراد تکراری نمی‌شود.

با این وجود اتفاقی که اخیرا در دو عنوان قبلی این سری افتاد، باعث شد تا بسیاری از افراد دیگر علاقه چندانی به این سری نداشته و در نقدهای خود از افت آن صحبت کنند. این اتفاق، تغییر سبکی بود که سری اساسینز کرید را از حالت مخفی‌کاری به اکشن نقش‌آفرینی تغییر داده و باعث شد تا به قول معروف کاربران، Assassin’s Creed دیگر Assassin’s Creed نباشد.

این در حالی است که عنوان جدید سری، یعنی بازی Assassin’s Creed Valhalla قصد دارد تا با ارائه ترکیبی از سبک پیشین و همچنین اکشن RPG مجددا نظر طرفداران را جلب کند‌. به علاوه داستان بازی به نحوی نوشته شده تا تمامی عناوین سری را در یک قالب کلی جمع کرده و به یک نتیجه‌گیری برساند.

بررسی بازی Assassin’s Creed Valhalla

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*