کرونا

احمدی نژاد در مصاحبه با ایندیپندنت فارسی: کرونا یک ویروس آزمایشگاهی است!

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران در مصاحبه با ایندیپندنت فارسی گفت کرونا یک ویروس آزمایشگاهی است که با اهداف سیاسی ساخته و منتشر شده است.

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران که این روزها به چهره‌ای پرحاشیه تبدیل شده، با ایندیپندنت فارسی مصاحبه کرد و اظهارات جالبی کرده است. وی در خصوص همه گیری ویروس کرونا گفت مشخص است که کرونا یک ویروس آزمایشگاهی است که با اهداف سیاسی ساخته شده و در دنیا منتشر شده است. احمدی نژاد توضیح بیشتری در این باره نداد و به نام کشور خاصی برای ساخت این ویروس اشاره نکرد.

مدیریت کرونا در ایران مشکل دارد

رئیس جمهور پیشین ایران اضافه کرد کسانی که در صد سال اخیر دنیا را مدیریت کرده‌اند به این نتیجه رسیدند که سازوکارهایشان دیگر جواب نمی‌دهد و باید تغییرات اساسی به وجود بیاورند. وی همچنین افزود مدیریت کرونا در ایران با سیاست‌های سازمان بهداشت جهانی مطابق است و به همین دلیل است که مهار این ویروس در ایران با مشکلات جدی مواجه شده است.

احمدی نژاد در ادامه اظهار کرد ما دانشمندان و متخصصانی داریم که به سرعت می‌توانند هم داروی کرونا را تهیه کنند و هم پروتکل‌های بهداشتی خیلی ساده‌ای را در اختیار مردم و سازمان‌ها قرار بدهند تا با رعایت آنها بتوانیم بر این ویروس فائق شویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. تو چی میگی این وسط ساندیسی خودت خفه شدی و هفت جدو آبادت عوضی جیره خور.

  2. گجت نیوز یه جوری علامت تعجب گذاشته
    انگار کرونا از ریه خفاش بیرون اومده …

  3. مموتی تو خودت ویروسی😂

  4. احمدی نژاد عشقه مرد بود واقعا، حالا حسن زودتر گورشو گم کنه تا قیمت ها یکم متعادل بشه راحت شیم. در این دولت هرچی پولدار بود بیشتر پولدار شد و مردم فقیر تر از گذشته، هیچ نظارتی هم تو بازار نیست تا قیمت ها رو کنترل کنند.

  5. 700 میلیارد دلار پول بی زبون کشور رو خودش و اصولگراها نابود کردند

    والا رقم خیلی بزرگیه

    خودروسازی مزدا ژاپن رو با جاش میشه با 4 میلیارد دلار کل سهامش رو خرید

    چه بلایی سر ما اومده که این باید وضعمون باشه

  6. آقای احمقی نژاد چرا نگفتی این ویروس ساحت این پی پی خورای چین کمونیست هست نکنه ترسیدی بگی دولت ایران از همون اول میدونست این ویروس سلاح پیولوژی چین هستش عمدا وارد کشور کردش تا یه جنایت سراسری انجام بدهد.