ایکس باکس سری ایکس - Xbox Series X

بررسی ایکس باکس سری ایکس ؛ نگاهی عمیق به کنسول نسل نهمی مایکروسافت

در بررسی ایکس باکس سری ایکس – Xbox Series X نگاهی به کنسول نسل نهمی مایکروسافت خواهیم انداخت که از قرار معلوم، اکوسیستم جدیدی را به وجود آورده است.

رقابت بین دو ابر قدرت عرضه کنسول‌های بازی مدت بسیاری ادامه داشته و امسال با شروع نسل نهم به اوج خود رسیده است. اگر اخبار مربوط به دنیای بازی‌های ویدئویی را دنبال کرده باشید، حدودا از سال گذشته شاهد شایعات، اخبار رسمی و رویدادهای فراوانی بوده‌ایم که یکی پس از دیگری هیجان کاربران را برای فرا رسیدن روز عرضه کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت بیشتر می‌کرد و امروز، بالاخره شاهد این اتفاق و شروع نسل جدید هستیم.

تنها چند روز از عرضه این کنسول‌ها می‌گذرد اما نکته‌ای که مدت‌هاست درباره آن می‌دانستیم، نحوه شروع فصل جدید توسط هر یک از شرکت‌های سونی و مایکروسافت بوده است. درحالی که تیم آبی تلاش کرده تا نسل نو را متفاوت و کاملا تازه شروع کند، تیم سبز به رهبری فیل اسپنسر سعی کرده تا با ارائه یک کنسول با طراحی ساده و در عین حال قدرتمند، یک اکوسیستم جدید را بین تمامی عناوین نسل‌های قبل سری ایکس باکس فراهم کند که در ماشین زمان Xbox Series X قابل دسترس هستند. اما سوالی که پیش می‌آید اینجاست که چنین کنسولی چگونه و با چه ویژگی‌هایی نظر کاربران را برای خرید جلب خواهد کرد؟

بررسی ایکس باکس سری ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*