مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی

برگزاری مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی با مشارکت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با هدف کمک به توسعه اکوسیستم استارتاپی کشور در برگزاری مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی مشارکت خواهد کرد.

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با هدف توسعه اکوسیستم استارتاپی کشور و استفاده از ظرفیت دانش و فناوری در راستای اولویت‌های این شرکت قصد دارد در برگزاری مدرسه استارت اپی هوش مصنوعی مشارکت کند.

جزئیات برگزاری مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی

مرکز توسعه مهارت‌های اقتصاد دیجیتال (ماد) با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری شتاب‌دهنده هوش مصنوعی همتک و شبکه یادگیری مهارت کی‌ورک مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی را برگزار خواهند کرد که از مزایای آن نیز می‌توان به فراهم کردن امکان استفاده از آموزش‏‌‌های تخصصی مورد نیاز برای توسعه کسب‌و‌کار در حوزه هوش مصنوعی، استفاده از تجربه و دانش مدرسان اکوسیستم استارتاپی کشور و تمرکز بر مسائل و اولویت‏‌های واقعی بازار کار به‎ عنوان محوریت شکل‌گیری تیم‌های استارتاپی برای شرکت‌کنندگان اشاره کرد.

علاقه‌مندان حداکثر تا 27 آبان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی https://maadcenter.com/ai-startup-school و صفحه این رویداد در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی instagram.com/maad_center مراجعه کنند. در این مدرسه استارتاپی ضمن ارائه فضای استقرار برای آموزش‎های تخصصی و منتورینگ در طی دوره، سنجش توان فردی برای تشکیل تیم‏‌های استارتاپی نیز انجام خواهد شد. از سایر امکانات این دوره نیز می‌توان به معرفی ایده‌ها و تیم‌های برتر به شتاب دهنده‌ها و نهادهای حمایتی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*