پارتینه

دنیای آنلاین به یاری مهندسان، صنعتگران و سازندگان آمد

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تمایل مردم به انجام کارهایی از قبیل مطالعه، آموزش، خرید و سرگرمی به صورت آنلاین و از طریق موبایل یا رایانه بسیار زیاد شده است.

در این بین گروه‌های زیادی مانند کسب و کارها و شرکت‌های کوچک و بزرگ، تصمیم گرفتند به جای یک جا نشینی در مغازه‌ها و بازارهای سنتی، تا حدودی به دنیای دیجیتال کوچ کنند تا خدمات یا محصولات خود را بهتر و بیشتر در معرض دید مخاطب قرار دهند.

این یک ماجرای دو سر برد برای کسب و کارها و مشتری‌ها محسوب می شود. ضمن اینکه دنیای اینترنت می‌تواند کمک شایانی به کاهش ترافیک ناشی از رفت و آمدها به همین بازارهای سنتی کند.

پارتینه

در اینجا می‌خواهیم به یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین این روزها در حوزه‌ی صنعتی بپردازیم که توجه زیادی را بین دانشجویان، مهندسان، صنعتگران، سازندگان و حتی دانش آموزان به خود جلب کرده است. جالب است بدانید این مجموعه صنعتی تقریبا نوپا است و حدود دو سال از تاسیس آن می‌گذرد. اما دلیل محبوبیت آن در این زمان کم چیست؟

مجموعه پارتینه به عنوان یک فروشگاه آنلاین قطعات صنعتی در ایران برای آسان شدن مسیر ساخت و تولیدات صنعتی در کشور و با هدف رشد تولید در خدمت مهندسان و صنعتگران بنا نهاده شد. بنیانگذار پارتینه با هدف همه قطعات صنعتی در یک جا، تصمیم به ایجاد این وبسایت گرفته است. با این امکان، شما مهندسان، سازندگان و صنعتگران می‌توانید به راحتی قطعات مورد نیاز خود مانند: تجهیزات اتوماسیون صنعتی ، قطعات الکترونیک و رباتیک و انواع قطعات مکانیکی مانند پروفیل های مهندسی، انواع بلبرینگ ، ریل و واگن و پیچ های انتقال قدرت را به صورت آنلاین بررسی کرده و بخرید.

پارتینه

ارائه کالاهای متنوع و با کیفیت، با قیمت مقرون به صرفه  و ارسال سریع سفارشات به سراسر کشور، تنها بخشی از خدمات گسترده‌ی فروشگاه آنلاین پارتینه است. در این وبسایت می‌توانید حدود 5000 قطعه را آنلاین بررسی کنید و بعد از خرید با روش دلخواه خود درب منزل تحویل بگیرید. محصولات پارتینه طیف بسیار وسیعی از صنعت را پوشش می‌دهد، با این حال این مجموعه در تلاش است تا محصولات خود را افزایش دهد. تا گره گشای مشکلات صنعتگران و سازندگان باشد.

حتما تاکنون متوجه شده‌اید که دلیل محبوبیت تیم پارتینه، ایجاد ارزش و ارائه‌ی خدمات صادقانه به مشتری است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*