تست سریع کرونا

ایلان ماسک: تست سریع کرونا ساختگی و غیر معتبر است

ایلان ماسک در صفحه شخصی توییتری خود با انتشار پیامی تست سریع کرونا را ساختگی دانست و گفت شرکت‌های زیادی از این شرایط سودجویی می‌کنند.

ایلان ماسک که به عنوان رئیس شرکت فضایی اسپیس ایکس و شرکت خودروسازی تسلا شناخته می‌شود از زمان شیوع ویروس کرونا اظهارنظرهای عجیبی را مطرح کرده است. وی در آن زمان مدعی بود ویروس کرونا تا اردیبهشت از بین خواهد رفت و بیش از حد در مورد این ویروس بزرگنمایی می‌شود. وی اخیرا نیز اعلام کرده بود حتی با توزیع واکسن نیز فرایند واکسیناسیون را انجام نخواهد داد. علاوه بر این ایلان ماسک روز گذشته در صفحه شخصی توییتری خود با انتشار پیامی تست کرونا را غیر واقعی دانست و گفت شرکت‌های زیادی از این شرایط سودجویی می‌کنند.

غیر واقعی بودن تست سریع کرونا از دیدگاه ایلان ماسک

تست کرونا

ایلان ماسک روز گذشته با بروز برخی علائم مشابه سرماخوردگی تست کرونا انجام داد و پس از آن در صفحه شخصی توییتری خود نوشت چیزی بسیار ساختگی در جریان است. امروز چهار بار تست سریع (آنتی ژن) کرونا انجام دادم. جواب 2 تست منفی و جواب 2 تست مثبت شد. این تست‌ها از یک دستگاه، از یک تست و از یک پرستار انجام شد، اما 4 جواب مختلف دریافت کردم.

رئیس شرکت اسپیس ایکس و تسلا در جواب یکی از کاربران عنوان کرد چنین اتفاقی برای سایر افراد نیز اتفاق می‌افتد. همچنین وی با کنایه نوشت درآمد چنین تست‌هایی اصلا ساختگی نبوده و به صورت واقعی از آن شرکت‌های این حوزه می‌شود. ایلان ماسک برای اطمینان بیشتر آزمایش PCR را انجام داده که جواب آن پس از 24 ساعت حاضر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. آخه یکی نی بگه هر کس که معروف شد که نباید راجع به همه چیز اظحار نظر کنه

  2. هرکس پا شده یه چی میگه

  3. حرفش از یه طرف درسنه از یه طرف بی منطق درسته ک تست سریعش شاید اشتباه باشه ولی خب این همه چین مریضن

  4. این حرفو از روی چه منطقی زده پس این بیمار هایی ک تو بیمارستاران داره تظاهر ب مردن میکنن؟