واکسن کرونا روسیه

تاثیر واکسن کرونا روسیه بیش از 92 درصد است

روس‌ها ادعا کرده‌اند واکسن کرونا توسعه یافته توسط روسیه با تاثیرگذاری بیش از 92 درصد از واکسن کرونا شرکت فایزر آمریکا موثرتر است.

اخیرا شرکت فایزر آمریکا طی همکاری با بنیاد آلمانی بایونتک موفق به ساخت واکسن کرونا با تاثیرگذاری 90 درصدی شد که بسیاری آن را راهکاری کارآمد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و پایان یافتن بحران کرونا می‌دانند. در همین راستا به تازگی بنیاد سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد واکسن کرونای اسپوتنیک وی که توسط مرکز اپیدمیولوژی و میکروب شناسی گاملیا مرتبط با وزارت بهداشت روسیه ساخته شده است دارای تاثیرگذاری ۹۲ درصدی است.

تولید انبوه واکسن کرونا روسیه آغاز شد

میخائیل موراشکو، وزیر بهداشت روسیه اخیرا اعلام کرد تولیدکنندگان هم‌اکنون در حال تولید انبوه واکسن اسپوتنیک وی بوده و این واکسن به زودی به بازار و سایر مناطق روسیه عرضه خواهد شد. وزارت بهداشت روسیه نیز واکسن کرونا روسیه را راهکاری مناسب برای جلوگیری از شیوع کروناویروس می‌داند.

گفتنی است اولین دوز از واکسن روسیه به 20 هزار نفر و دومین دوز آن به 16 هزار نفر تزریق شده است. همچنین 10 هزار نفر از کادر درمان و افرادی که تحت خطر ویروس کرونا هستند نیز موفق به دریافت این واکسن شدند. طبق اعلام بنیاد سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه نتایج آزمایشات از تاثیرگذاری 92 درصدی این واکسن حکایت دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. الان همه فقط ادعا میکنند