گوشی اقتصادی ویوو Y12s

گوشی اقتصادی ویوو Y12s با یک باتری غول پیکر معرفی شد

گوشی اقتصادی ویوو Y12s معرفی شد. ویوو وای ۱۲ اس به یک نمایشگر بزرگ، بدنه زیبا و دوربین دوگانه مجهز است مشخصات فنی مناسبی دارد.

ویوو از یک گوشی اقتصادی جدید به نام ویوو Y12s رونمایی کرد. این دیوایس قرار است در بسیاری از بازارهای آسیایی به فروش برسد. اما آنچه که باعث شده ویوو وای ۱۲ اس به محصولی ارزشمند تبدیل شود، یک نمایشگر بزرگ، بدنه‌ای زیبا، یک باتری بزرگ و دوربین دوگانه باکیفیت (حداقل روی کاغذ) با قیمتی مقرون به صرفه است.

ویوو Y12s : مشخصات فنی و قیمت

ویوو وای ۱۲ اس به یک نمایشگر بزرگ ۶.۵۱ اینچی IPS مجهز است. در بالای این نمایشگر که رزولوشن +HD و نسبت ابعاد ۲۰:۹ را ارائه می‌کند، یک بریدگی به شکل قطره آب دیده می‌شود، ابعاد کلی گوشی ۱۶۴.۴۱ در ۷۶.۳۲ در ۷.۴۱ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۱ گرم است. حسگر اثر انگشت نیز روی فریم کناری آن و در زیر کلید پاور گوشی تعبیه شده تا قاب پشتی زشت نشود.

گوشی اقتصادی ویوو Y12s

وقتی گوشی را برمی‌گردانیم، ماژول دوربین نسبتاً بزرگی روی سمت چپ این گوشی دیده می‌شود که از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم گسترده f/1.8 و دوربین ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 برای عکاسی پرتره میزبانی می‌کند. در جلو نیز یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

گوشی ویوو وای ۱۲ اس از چیپست Helio P35 شرکت مدیاتک قدرت می‌گیرد که ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی می‌کنند. گرچه شما می‌توانید با یک کارت میکرو اس‌دی این حافظه را ارتقاء دهید. سازنده از یک باتری با ظرفیت گسترده ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در زیر قاب این گوشی استفاده کرده است که به لطف سخت افزار کم مصرف، عمر باتری طولانی را ارائه می‌کند. اگرچه این باتری با توان ناچیز ۱۰ وات شارژ می‌شود. در رأس بخش نرم افزاری این گوشی نیز رابط کاربری FunTouch OS 11 بر پایه اندروید ۱۰ قرار دارد.

گوشی اقتصادی اوپو در دو نسخه آبی و مشکی و با قیمت فقط ۱۴۲ دلار وارد بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا باتریش قول پیکره خیلی بدون نقضه