گوشی‌های ویوو وای ۳۰ و وای ۳۰ اس

گوشی‌های ویوو وای ۳۰ و وای ۳۰ اس در چین معرفی شدند

گوشی های ویوو وای ۳۰ و ویوو وا ۳۰ اس – Vivo Y30 and Y30S با مشخصات فنی رده ابتدایی٬ قیمت اقتصادی و دوربین سه گانه معرفی شدند.

شرکت ویوو از دو گوش جدید سری Y خود برای بازار چین به نام‌های ویوو وای ۳۰ و ویوو وای ۳۰ اس رونمایی کرد. اگرچه این گوشی‌ها در بازار هند به نام‌های وای ۲۰ و وای ۱۷ نیز شناخته می‌شوند. در هر صورت٬ اگر می‌خواهید با تازه‌ترین گوشی‌های اقتصادی شرکت اوپو آشنا شوید٬ این مطلب را دنبال کنید.

ویوو وای ۳۰

گوشی‌های ویوو وای ۳۰ و وای ۳۰ اس

گوشی ویوو Y30 به یک نمایشگر ۶.۵۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی٬ چیپست اسنپدراگون ۴۷۰ و ۸ گیگابایت رم مجهز است. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تأمین نیروی آن را بر عهده دارد که با توان ۱۸ وات شارژ می‌شود. در پشت قاب گوشی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی f/1.8 به همراه ۲ حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و عکاسی ماکرو قرار گرفته است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز برای عکاسی سلفی و مکالمات تصویری در جلوی گوشی دیده می‌شود.

سازنده این گوشی را در سه رنگ سفید٬ مشکی و آبی و با تنها پیکربندی حافظه ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد کرد.

ویوو وای ۳۰ اس

گوشی‌های ویوو وای ۳۰ و وای ۳۰ اس

و اما دومین گوشی این خانواده ویوو Y30s نام دارد که به یک نمایشگر ۶.۳۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۴۴ پیکسلی تجهیز شده است. این گوشی از تراشه هلیو پی ۳۵ شرکت مدیاتک قدرت می‌گیرد که ۴ گیگابایت رم همراه آن است و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت که با توان ۱۸ وات شارژ می‌شود نیز انرژی روشن ماندن را به دست میاورد. در پشت این گوشی ماژول دوربین سه‌گانه‌ای متشکل از حسگر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه دو حسگر ۸ مگاپیکسلی اولترا-واید و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار دارد. در جلو نیز شاهد حضور یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هستیم.

گوشی جدید ویوو در سه رنگ آبی٬ قرمز و رنگ ویژه Sea Breeze به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*