ولوو XC40

تماشا کنید: تست سقوط ولوو XC40 از ارتفاع 30 متری

ویدیو جدیدی در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که تست سقوط ولوو XC40 را از ارتفاع 30 متری یک جرثقیل نشان می‌دهد.

ولوو به ساخت خودروهای بسیار ایمن مشهور است و سال‌های اخیر خودرو‌هایی با استاندارد‌ها ایمنی فوق‌العاده بالا روانه بازار کرده است. در جدیدترین تست خودرو ولوو XC40 برخلاف تست تصادف‌های معمول، این خودرو را از ارتفاع 30 متری رها کرده‌اند و با سپر جلویی بر روی صفحات فولادی فرود آمده است.

در این ویدیو چندین دستگاه از ولوو XC40 به زمین برخورد می‌کنند و خسارات آن در شرایط مختلف ارزیابی می‌شود. البته این آزمایش برای تایید ایمنی خودرو در هنگام تصادف انجام نشده و امداد گران برای اینکه بتواند خود را برای صحنه تصادف آماده کنند، از چنین آزمایشی استفاده کرده‌اند.ولوو XC40

سقوط از ارتفاع، بیشترین خسارات در میان انواع تصادفات ایجاد می‌کند. این موضوع به تیم امدادی حاضر در صحنه کمک کرد تا شدید‌ترین تصادفات جاده‌ای را شبیه سازی کنند. یکی از کارشناسان ارشد ولوو در مورد این تحقیق اعلام کرد:

ما امیدواریم هیچ کسی تجربه تصادفات شدید را نداشته باشد اما نمی‌توان از این حوادث جلوگیری کرد. بنابراین بسیار مهم است که در هنگام وقوع چنین تصادفاتی، روش‌های کمک برای نجات جان افراد وجود داشته باشد.

در تصادفات سنگین، اولویت این است که هرچه سریع‌تر سرنشینان به بیمارسان منتقل شوند. امدادگران برای خارج کردن سرنشینان خودرو از ابزارهای نجات هیدرولیک استفاده می‌کند. ولوو سالهاست که با خدمات امداد و نجات سوئد همکاری می‌کند. در این گزارش هدف انجام تست “ایجاد جاده‌های ایمن‌تر” عنوان شده است.

با تهیه وسایل نقلیه تمرینی جدید، امداد گران می‌توانند تکنیک‌های خود در زمان مواجهه با اتومبیل‌های مدرن ارتقا دهند. این موضوع بسیار حائز اهمیت است که چرا که اتومبیل‌های 15 سال پیش بدنه بسیار ضعیف‌تری دارند و خارج کردن سرنشینان از آن به تکنیک زیادی نیاز نخواهد داشت. ولوو در این ویدیو 10 مدل از اتومبیل‌های خود را آزمایش کرد و همه آنها چندین بار از جرثقیل سقوط کردند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ماشین کلا داغون شد ولی بنظرم کسی ک داخل ماشین باشه زیاد صدمه نمیبینه

  2. اوه اوه چقدر ترسناکه ادم وقتی تصور میکنه ک کسی داخل اون ماشین باشه