بازرگانی سیب

خرید آیفون 11 پرومکس با شرایط ویژه در بازرگانی سیب؛ مقایسه آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۱ پرو مکس

اپل بالاخره از گوشی های آیفون 12 رونمایی کرد. این گوشی‌ها در چهار مدل آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ مینی، آیفون ‍۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس به بازار عرضه می‌شوند. هر کدام از این گوشی‌ها نیز در سه حافظه مختلف موجود می‌باشند. اپل اعلام کرده است که قیمت آیفون ۱۲ پرو مکس که گران ترین مدل آیفون ۱۲ می‌باشد، پایین‌تر از قیمت آیفون ۱۱ پرو مکس در زمان ورودش به بازار است.

البته در بسته بندی گوشی های آیفون ۱۲، شارژر و هندزفری موجود نیست و شما باید این لوازم جانبی را به صورت جداگانه خریداری کنید و شاید همین مسئله سبب شده است که قیمت آیفون 12 کمتر از مدل ۱۱ پرو مکس باشد.  با وجود پایین بودن قیمت آیفون ۱۲، این گوشی‌ها قابلیت‌هایی بسیار عالی دارند که در هیچ یک از گوشی‌های پیشین اپل و حتی در مدل آیفون ۱۱ پرو مکس نیز دیده نمی‌شوند. گوشی های آیفون ۱۲ مجهز به یک محافظ صفحه نمایش سرامیکی بسیار شفاف و کاملا ضد خش و یک صفحه مغناطیسی MegaSafe هستند اما این‌ها فقط مشخصات معمولی آیفون ۱۲ می‌باشد!

با وجود پایین بودن قیمت آیفون ۱۲ نسبت به مدل ۱۱ پرو مکس، در ساخت این گوشی‌ها از یک پردازنده A14 Bionic استفاده شده است که به دلیل ساخته شدن از طریق فناوری ۵ نانومتری، ۸۰ درصد سریع‌تر از پردازنده A13 گوشی های آیفون ۱۱ می‌باشد. به علاوه، این گوشی‌ها دارای قابلیت پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G هستند که در هیچ یک از سری‌های پیشین آیفون دیده نمی‌شود. مدل‌های آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس دارای یک حسگر LiDar هستند که به شناسایی سوژه برای عکاسی بهتر کمک می‌کند. این قابلیت نیز در هیچ یک از گوشی های آیفون ۱۱، حتی مدل پرو مکس نیز دیده نمی‌شود.

با همه‌ی این‌ها، خرید آیفون ۱۱ پرو مکس، را می‌توان به صورت قسطی نیز در نظر داشت. شرکت بازرگانی سیب شرایط خرید اقساطی را برای تمامی محصولات اپل از جمله آیپد و مک بوک نیز فراهم آورده است، برای خرید مک بوک و آیپد می‌توانید از شرایط اعتباری 60 درصدی بازرگانی سیب استفاده کنید.

بازرگانی سیب

خرید اقساطی از بازرگانی سیب

شما با مراجعه به سایت bazarganisib.com می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و در سامانه محاسبه‌گر اقساط، پس از وارد کردن نوع محصول و مدل آن، میزان مبلغ پیش پرداخت و تعداد اقساط، از میزان قسط ماهانه مطلع شوید و در صورت تمایل به صورت تلفنی با این شرکت تماس بگیرید تا یک وقت خرید از فروشگاه اصلی بازرگانی سیب برای شما رزرو شود. برای خرید گوشی های آیفون باید حداقل ۴۰ درصد از مبلغ کل پیش پرداخت شود. اگر می‌خواهید ایرپاد یا اپل واچ بخرید نیازی به پیش پرداخت ندارید و می‌توانید همه مبلغ را به صورت قسطی پرداخت کنید. با این حال، می‌توانید برای پیش پرداخت آیپد و مک بوک، از اعتبار خریدی که از طریق گوشی آیفون ایکس به بالا به شما تخصیص داده می‌شود، استفاده کنید. برای خرید اقساطی محصولات اپل و حتی به‌روزترین آن‌ها یعنی آیفون 12، نیازی به ضامن ندارید و یک دسته چک صیاد به عنوان ضمانت کفایت می‌کند. با این تسهیلات دیگر نیازی نیست که نگران قیمت آیفون ۱۲ باشید.

بازرگانی سیب

نحوه تخصیص اعتبار خرید و طرح تعویض

شما با وجود دارا بودن آیفون ایکس به بالا می‌توانید مقداری اعتبار خرید کسب کنید. البته میزان این اعتبار توسط کارشناسانی که در فروشگاه حضور دارند تعیین می‌شود. از این اعتبار خرید می‌توان برای پرداخت بخشی از مبلغ خرید پلی استیشن، آیپد و مک بوک استفاده کرد. دسته چک صیاد و پرینت حساب به صورت اس ام اسی برای خرید در بازرگانی سیب کافی است.

در صورتی که قیمت آیفون ۱۲ برای شما زیاد است، می‌توانید با تحویل دادن گوشی آیفون قبلی خود، مقداری اعتبار خرید دریافت کنید. البته شما تحت هر شرایطی باید ۴۰ درصد از مبلغ خرید آیفون را به صورت قسطی پرداخت کنید و برای پرداخت بقیه مبلغ می‌توانید از اعتبار خرید و قسط‌بندی استفاده کنید. حداکثر تعداد اقساط نیز ۱۲ ماه است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*