گوشی‌های اقتصادی ال جی

گوشی‌های اقتصادی ال جی Q63 و Q83 سال آینده روانه بازار خواهند شد

ال جی سال آینده از گوشی‌های جدید سری Q رونمایی خواهد کرد. به تازگی تصاویر رندر گوشی‌های اقتصادی ال جی Q63 و Q83 منتشر شده است.

ال جی سال آینده گوشی‌های سری Q را روانه بازار خواهد کرد. این شرکت در حال حاضر چندین مدل از این سری با نام‌ها ال جی Q31، ال جی Q51 و ال جی Q61 عرضه کرده است. طبق شایعات این شرکت کره‌ای گوشی‌های اقتصادی ال جی Q63 و Q83 را در سه ماهه نخست سال 2021 معرفی خواهد کرد.

گوشی‌های اقتصادی ال جیاین شرکت تا کنون 13 گوشی هوشمند با نام تجاری Q ثبت کرده است که شامل مدل‌های Q63 و Q83 می‌شود. 91mobiles رندرهایی از یک گوشی هوشمند منتشر کرده که هنوز مشخص نیست به کدام مدل تعلق دارد. این تصاویر، طراحی کلی محصول جدید و برخی از ویژگی‌های آن را مشخص کرده است.

گوشی‌های اقتصادی ال جیرندرها نشان می‌دهند که گوشی‌های اقتصادی ال جی Q63 و Q83 از طراحی مشباهی برخودار هستند. نمایشگر هر دو این مدل‌ها یک بریدگی قطره‌ای شکل برای دوربین سلفی دارد. اندازه این نمایشگر حدود 6.5 اینچ خواهد بود. طبق گزارشات، این گوشی‌ها ابعاد 7.8در 76.3 در 164.4 میلی‌متر خواهند داشت.

گوشی‌های اقتصادی ال جیدر پشت این دو گوشی، یک ماژول دوربین مثلثی شکل قرار گرفته که از سه لنز و یک فلاش LED میزبانی می‌کند. همچنین یک واحد ناشناخته در سیستم دوربین وجود دارد. اسکنر اثر انگشت در سمت راست بدنه و کلید‌های تنظیم صدا در سمت چپ قرار دارند. همچنین یک دکمه اختصاصی برای دستیار گوگل تعبیه شده است. این گوشی به جک هدفون 3.5 میلی‌متری، پورت USB-C و یک اسپیکر در بخش پایینی مجهز است.

گوشی‌های اقتصادی ال جیشرکت ال جی مدتی است که تمرکز خود را از تولید پرچمدران به ساخت گوشی‌های میان رده با کیفیت معطوف کرده است. به تازگی چندین مدل از گوشی‌های اقتصادی ال جی روانه بازار شده است. این شرکت اخیرا یکی از ارزان‌ترین اسمارت فون‌های مجهز به 5G را معرفی کرد. ماه‌های اولیه سال 2020 مشکلات زیادی برای تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به وجود آورد اما ظاهرا در سه‌ ماهه سوم این سال، نتایج بهتری دست آمده است. سه ماهه سوم سال 2020 برای ال جی بسیار خوب بوده و بخش تولید گوشی‌های هوشمند این شرکت رو به بهبود است.

گوشی‌های اقتصادی ال جیماه گذشته ال جی از گوشی میان رده Q52 در بازار کره‌جنوبی رونمایی کرد. این گوشی به نمایشگر 6.6 اینچی با کیفیت +HD، چیپست هلیو P35، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است. این گوشی ار دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی برخوردار است. ظرفیت باتری این دستگاه 4000 میلی‌آمپر ساعت اعلام شده است.