بنچمارک گلکسی اس 21

بنچمارک گلکسی اس 21 با چیپست اسنپدراگون نسخه‌ی اگزینوس را شکست داد

حدود دوماه پیش، اولین بنچمارک گلکسی اس 21 – Galaxy S21 نسخه اگزینوس منتشر شد. اکنون نتایج بنچمارک نسخه‌ی اسنپدراگون پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر شده که نشان از شکست اگزینوس دارد.

مدتی پیش بنچمارک گلکسی اس 21 مجهز به تراشه اگزینوس منتشر شد. در آن زمان پیش بینی می‌شد تراشه سامسونگ برای اولین بار از رقیب آمریکایی خود پیشی خواهد گرفت. با این حال، به تازگی بنچمارک گوشی گلکسی اس 21 مدل اسنپدراگون منتشر شد و طرفداران سامسونگ را ناامید کرده است.

گلکسی اس 21 دارای شماره مدل SM-G996U در وب سایت Geekbench ظاهر شد و برخی از اطلاعات آن منتشر شده است. جزئیات این لیست نشان می‌‎دهد که گلکسی اس 21 به تراشه اسنپدراگون 875 و 8 گیگابایت حافظه رم مجهز شده.

چیپست اسنپدراگون 875 هنوز رسما معرفی نشده است؛ اما انتظار می‌رود این تراشه با پردازنده مرکزی سه خوشه‌ای شامل یک هسته X1 با عملکرد بالا، سه هسته Cortex-A78 و چهار Cortex-A55 عرضه شود. بنچمارک منتشر شده تایید می‌کند که هسته‌های پردازنده در کنار تراشه گرافیکی Adreno 660 قرار گرفته‌اند.بنچمارک گلکسی اس 21

این گوشی در آزمون تک هسته‌ای 1120 امتیاز و در آزمون چند هسته‌ای 3319 امتیاز کسب کرده است. با توجه به بنچمارک گلکسی اس 21 مجهز به کوالکام اسنپدراگون، این تراشه عملکرد بالاتری نسبت به اگزینوس دارد. نسخه‌ی اگزینوسی این گوشی در آزمون تک هسته‌ای 1038 امتیاز و در آزمون چند هسته‌ای 3060 امتیاز به دست آورده بود.

با این اوصاف، تراشه کوالکام بار دیگر عملکرد بالاتری نسبت به چیپست سامسونگ خواهد داشت. البته گفتنی است که اینها بنچمارک‌های اولیه هستند و عملکرد محصول نهایی می‌تواند بسیار متفاوت باشد. علاوه بر این، بنچمارک نسخه اگزینوس مربوط به دو ماه پیش بود و احتمالا سامسونگ در این فاصله توانسته عملکرد تراشه خود را بهبود بخشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. طبق معمول اگزینوس گند زد.!