فروش فوری ایران خودرو

شرایط فروش فوری ایران خودرو در پنجشنبه 29 آبان 99

شرایط فروش فوری ایران خودرو در پنجشنبه 29 آبان 99 اعلام شد. در این طرح، خودروهای دنا پلاس، پژو 206 تیپ 2، پژو پارس و پارس TU5 عرضه می‌شوند.

شرایط فروش فوری ایران خودرو در 29 آبان 99 اعلام شد. شرکت ایران خودرو در راستای سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای افزایش عرضه خودرو به بازار، هشتمین مرحله فروش فوری فوق‌العاده محصولات خود را به مدت سه روز اجرا می‌کند. این طرح از پنجشنبه 29 آبان 99 آغاز می‌شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت و در آن خودروهای پژو پارس بنزینی، پژو پارس TU5، پژو 206 تیپ 2 و دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر 90 روز به متقاضیان عرضه می‌شود.

محدودیت‌ها و شرایط ثبت نام ایران خودرو

جهت دسترسی مشتریان واقعی به خودروهای ایران خودرو، تمامی محدودیت‌های فروش قبلی در این مرحله نیز به اجرا خواهد رسید. بنابراین به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد، ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم الزامی است، حداقل فاصله از آخرین خرید خودرو در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا باید 48 ماه باشد، امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی وجود ندارد، متقاضی باید شماره حساب یا شماره شبا مربوط به خود را معرفی کرده و از کارت بانکی به نام خود برای واریز استفاده کند، شماره تلفن همراه به نام خود متقاضی باید ارائه شود، ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نیست و انتقال حقوق ناشی از انتخاب در قرعه‌کشی به شخص ثالث ممنوع است.

همچنین سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقی می‌ماند و پس از تسویه حساب مشتری و فک رهن به مشتری تحویل داده خواهد شد. گارانتی خودرو پس از سه ماه از زمان تحویل در صورت مراجعه نکردن به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی، کارکرد حداقل هزار کیلومتر خودرو الزامی است. برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی نصب شده روی خودرو، امکان ثبت نام وجود ندارد. در صورتی که شرایط مذکور را دارا نباشید، ثبت نام شما در این طرح فروش کان لم یکن تلقی شده و تا سه سال امکان ثبت نام در تمامی طرح‌های فروش بعدی محصولات ایران خودرو را نخواهید داشت.

فروش فوری ایران خودرو

مشتریان نهایی این طرح فروش فوری ایران خودرو حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق قرعه کشی انتخاب می‌شوند. برای ثبت نام، متقاضی در مرحله اول باید با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود به صفجه ثبت نام وارد شده و خودرو را انتخاب کند. در مرحله دوم اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام و فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک به اطلاع مشتریان خواهد رسید. پیش از اعلام رسمی انتخاب شدگان نهایی، مشتری هیچگونه واریز وجهی نخواهد داشت و شرایط دریافت چک برای خرید محصولات ایران خودرو نیز در این طرح حذف شده است.

این بخشنامه از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 29 آبان 99 فعال و ثبت نام آغاز می‌شود و تا سه روز بعد ادامه خواهد داشت. در ادامه، جزئیات شرایط فروش فوری ایران خودرو در پایان آبان‌ماه را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش فوری ایران خودرو – 29 آبان 99

خودروقیمتزمان تحویل
دنا پلاس166 میلیون و 122 هزار تومان90 روز
پژو 206 تیپ 2110 میلیون و 111 هزار تومان
پژو پارس سال121 میلیون و 547 هزار تومان
پژو پارس تی یو 5126 میلیون و 349 هزار تومان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*