دستگاه رولی با نمایشگر سه گانه

نظرسنجی سامسونگ: استفاده 74 درصدی کاربران از گوشی برای مولتی تسکینگ

نتایج نظرسنجی جدید شرکت سامسونگ حاکی از آن است که 74 درصد کاربران از گوشی موبایل برای دورکاری و مولتی تسکینگ استفاده می‌کنند.

سال 2020 با تغییراتی فراگیر همراه بود که نه تنها روش زندگی ما که نوع رابطه ما با فناوری‌ را هم متحول کرده‌اند. در همین راستا نظرسنجی اخیر سامسونگ نشان داده است که با افزایش تعداد کسانی که از خانه دورکاری می‌کنند، 74 درصد از کاربران گوشی خود را به محور اصلی کارهایشان تبدیل کرده و برای مولتی تسکینگ یا انجام امور متنوع و همزمان از آن استفاده می‌کنند.

قدرت اجرای مولتی تسکینگ در گوشی های تاشو

این نظرسنجی در میان کاربران آمریکایی و کره‌ای انجام شد که به داشتن یک گوشی همراه تاشو علاقه داشتند و نتایج آن نشان داد که امروزه گوشی های هوشمند بیشتر از هر دستگاه دیگری، برای کاربردهای مختلف استفاده می‌شوند. همچنین مشخص شد که نسل‌های جوان بیشتر از گذشته روی گوشی‌هایشان مولتی تسکینگ یا انجام کارهای مختلف را به صورت همزمان انجام می‎دهند. با توجه به این تغییرات در سبک زندگی ما، تقاضا برای قدرت اجرای مولتی تسکینگ در گوشی‌های همراه بیشتر شده است که این قدرت اکنون در گوشی های تاشو ارائه می‎شود.

79 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفته‌اند برای انتخاب گوشی جدید خود به توانایی آن در انجام مولتی تسکینگ توجه زیادی خواهند داشت و البته امکان مشاهده و کار همزمان با چند اپلیکیشن هم برایشان اهمیت زیادی‌ خواهد داشت. کاربران امروزه بیش از هر زمانی به دنبال دستگاه‌هایی قابل حمل و قدرتمند می‌گردند که بتواند در انجام کارهای بیشتر در هر مکانی به آنها کمک کند. گوشی های تاشوی سامسونگ که دقیقا با همین رویکرد طراحی شده است، اکنون و دقیقا به موقع به کاربران عرضه شده است.

نتایج نظرسنجی گفته شده و تاثیر آن بر تغییرات سبک زندگی کاربران، افزایش تقاضا برای گوشی های تاشو و عرضه به موقع گلکسی Z Fold2 برای پاسخ به این تقاضا را می‌توانید در اینفوگرافی زیر مشاهده کنید:

اینفوگرافی نظرسنجی سامسونگ

مولتی تسکینگ

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*