بهترین فیلم ها

معرفی بهترین فیلم ها و سریال‌های آبان ماه ۹۹

در ویدئو امروز به معرفی بهترین فیلم ها و سریال‌های منتشر شده در آبان ماه 99 خواهیم پرداخت که مراحل ساخت آن‌ها چند ماه به تاخیر افتاده بود.

هر ماهه چندین سریال و فیلم سینمایی در بزرگ‌ترین کمپانی فیلم‌سازی جهان، یا همان هالیوود ساخته و منتشر می‌شوند؛ درحالی که امسال، پاندمی ویروس کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داده و ساخت آثار جدید هم از این قاعده مستثنی نبوده‌اند.

با این وجود پس از مدتی چند ماهه و عرضه شدن کیت‌های تشخیص بیماری کرونا، بازیگران و کارگردانان توانستند تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجددا سر صحنه فیلم‌ها حاضر شده و روال کار خود را به صورت کندتر از سر بگیرند. همچنین اکران آنلاین در شبکه‌های استریم مانند نتفلیکس، راه ایمن‌تری را برای انتشار آثار پیش روی فیلم‌سازان قرار داد.

در ماه گذشته، چندی از فیلم‌های مورد انتظار منتشر، و چندی از فیلم‌های دیگر تاخیر خوردند؛ برای مثال، فیلمی مانند بیوه سیاه (Black Widow) که قرار بود در اواخر آبان ماه سال جاری منتشر شود، ابتدا به آذر و سپس به تاریخی نامشخص موکول شد. با این وجود، در ماه گذشته همچنان آثار جذابی منتشر شده‌اند که هم‌اکنون می‌توانید با دوستان خود تماشا کنید.

به همین منظور، امروز در گجت تی وی به معرفی سریال‌ها و فیلم‌های برتر ماه گذشته می‌پردازیم.

بهترین فیلم ها و سریال‌های آبان 99

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. The undoingsعااالیع