دانگ فنگ گلوری 580

دانگ فنگ گلوری 580 به‌زودی به بازار ایران عرضه می‌شود + مشخصات

دانگ فنگ گلوری 580 به زودی به بازار ایران عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این کراس اوور چینی جدید بازار ایران آشنا می‌شویم.

دانگ فنگ گلوری 580 به عنوان یکی از جدیدترین خودروهای چینی بازار ایران محسوب می‌شود که به تازگی تصاویری از این خودرو در خیابان‌های کشورمان به ثبت رسیده است. از این رو باید در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه آن به بازار باشیم. طی سال‌های گذشته تحریم‌های صنعت خودرو باعث شده است تا خودروهای چینی متعددی به بازار کشورمان راه پیدا کنند که این کراس اوور چینی از جدیدترین آنها به شمار می‌رود. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مشخصات دانگ فنگ گلوری 580

دانگ فنگ گلوری 580

دانگ فنگ گلوری 580 به عنوان اصلی‌ترین محصول شرکت چینی Dongfeng سوکون موتور (DFSK) محسوب می‌شود که برای نخستین بار در سال 2016 رونمایی شد. این خودروساز برای آن تا به امروز دو فیس لیفت را در نظر گرفته که نسخه جدید آن با نام دانگ فنگ Glory 580 پرو مدتی قبل رونمایی شده است. از نکات مهم در خصوص محصول دانگ فنگ گلوری 580 می‌توان به این نکته اشاره کرد که این خودرو مجوز تردد در انگلستان را دارد و در حال حاضر مدل‌های کم کارکرد آن با قیمت 17 هزار پوند به فروش می‌رسند. نکته بعدی این که دانگ فنگ گلوری 580 یک کراس اوور 7 نفره محسوب می‌شود، از این رو با توجه به این که در بازار ایران تعداد این نوع از خودروها محدود است، می‌تواند با استقبال مشتریان ایرانی مواجه شود.

دانگ فنگ گلوری 580

Dongfeng Glory 580 از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که قدرت تولیدی از آن توسط گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. در ادامه جدول مشخصات این کراس اوور چینی را مشاهده می‌کنید:

وزن خالص1510 کیلوگرم
طول4680 میلی‌متر
عرض1845 میلی‌متر
ارتفاع1715 میلی‌متر
فاصله بین دو محور2780 میلی‌متر
حجم پیشرانه1498 سی‌سی
حداکثر توان147 اسب بخار
حداکثر گشتاور220 نیوتن‌متر
گیربکسCVT
سیستم تعلیق جلومک فرسون
سستم تعلیق عقبمیله پیچشی
حداکثر سرعت240 کیلومتر بر ساعت
ترمزجلو و عقب دیسکی

امکانات رفاهی و ایمنی

دانگ فنگ گلوری 580

خودروهای چینی همواره به طیف گسترده‌ای امکانات رفاهی و ایمنی مجهز بوده‌اند و این خودرو نیز همانند سایر محصولات چینی از امکانات متعددی بهره می‌برد که از جمله آنها می‌توان به دوربین عقب، سنسور پارک عقب، کروز کنترل، سانروف، سیستم چندرسانه‌ای به همراه رهیاب ماهواره‌ای، سیستم ورود و استارت بدون کلید، تهویه مطبوع دستی و 6 کیسه هوا اشاره کرد. البته این کراس اوور چینی در تیپ‌های مختلفی به بازارهای هدف عرضه شده است و مشخص نیست کدام تیپ آن روانه بازار ایران می‌شود؛ برای مثال مدلی از این خودرو که در بازار پاکستان عرضه شده است فقط از دو کیسه هوا بهره می‌برد.

دانگ فنگ گلوری 580

گفتنی است کراس اوور چینی دانگ فنگ گلوری 580 در بازار پاکستان حدود 3 میلیون و 250 هزار روپیه قیمت دارد و نسخه‌های کم‌کارکرد آن در انگستان نیز با قیمت حدود 17 هزار پوند خرید و فروش قرار می‌شوند. البته مدل این خودرو که در انگلستان عرضه شده با آن نسخه که در پاکستان به فروش می‌رسد از لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی بسیار متفاوت است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*